سئو

ما صفحه یک گوگل را برای شما تضمین می کنیم!

تنها آژانس ارائه دهنده خدمات تضمینی سئوی سایت در ایران

در صورتی که کلیدواژه های مد نظر شما در مدت زمان اعلام شده توسط آژانس زرگراف به صفحه یک نرسند، تمامی وجه دریافتی به شما بازگردانده می شود. چون ما به کار خود اطمینان داریم. جهت دریافت اطلاعات در مورد شرایط تضمینی سه لینک اول گوگل با مشاورین ما تماس بگیرید.

سئوی سایت و کسب و کار خود را به خبره ترین و حرفه ای ترین تیم سئوی ایران بسپارید

معمولاً اکثر کسب و کارها که پروژه های سئو سایت در رشت خود را به آژانس ها می سپارند یا اقدام به جذب فریلنسر یا کارمند حضوری در داخل شرکت می کنند، با مشکل عدم توانایی جهت رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت کسب و کاری خود مواجه می شوند و اعتماد خود را در این حوزه از دست می دهند. بهترین اقدام جهت غلبه بر این مشکل این است که پروژه سئوی سایت را به یک تیم حرفه ای و مجرب بسپاریم تا از هدررفت هزینه و زمان که دو منبع بسیار مهم و تأثیرگذار هستند، جلوگیری کنیم. آژانس تمام خدمت دیجیتال مارکتینگ زرگراف با ارائه خدمات سئوی 360 درجه استراتژیک و هدفمند و بهره مندی از تیم حرفه ای و مجرب در این حوزه موفقیت کسب و کار و دستیابی به حداکثر درآمد و سود حاصل از اجرای پروژه های سئوی سایت شما را تضمین می کند.

با سپردن پروژه های سئو به آژانس زرگراف چه نتایجی نصیب کسب و کارها می شود؟

1.راه اندازی کمپین جهت هدایت طیف وسیعی از بازدید کنندگان و کاربران به وب سایت:

اگر مشتری های بالقوه بتوانند سایت شما را در بالای نتایج جستو پیدا کنند، می توانید آنها را به خریدار تبدیل کنید. ما کمپین های سئو را برای کسب و کارها راه اندازی می کنیم تا رتبه آنها را در موتور های جستجو بهینه سازی نموده و کاربران را به سمت وب سایت هدایت کنیم.

2.ایجاد چارچوبی جهت نگهداری و افزایش بلند مدت ترافیک وب سایت:

ما به دنبال این هستیم که سرمایه گذاری کسب وکارها روی پروژه های سئو در بلند مدت به ثمر برسد، به همین دلیل کمپین های سئو را با استفاده از استراتژی های لینک سازی کاملاً سفید انجام می دهیم. این چارچوب به کسب و کارها این امکان را می دهد که افزایش ماندگار و بلندمدتی را در میزان ترافیک ورودی به وب سایت مشاهده کنند به گونه ای که در بلندمدت هم تحت تأثیر تغییرات الگوریتمی موتورهای جستجو قرار نگیرند..

3.بهینه سازی کمپین های سئو برای تبدیل ترافیک کاربران جدید به مشتریان دائمی کسب و کارها:

یک کمپین سئو باید بازده و بازگشت سرمایه محسوس و ملموسی را برای صاحبان کسب و کارها به ارمغان بیاورد که این بازدهی و بازگشت در واقع همان مشتریان جدید هستند. ما کمپین های سئو را به مدت 6 ماه پس از راه اندازی مدیریت می کنیم و بهینه سازی های مستمر را برای افزایش نرخ تبدیل ترافیک جدید به مشتریان سود آور و پولساز برای کسب و کارها ادامه می دهیم.

خدمات سئوی زرگراف با استفاده از استراتژی های داده محور و نتیجه گرا

تیم سئوی حرفه ای و مجرب زرگراف دارای سال ها تجربه در افزایش رتبه و ترافیک انواع و اقسام سایت ها و رساندن کلیدواژه های مختلف به صفحه اول گوگل هستند.
ما هر پروژه را به دقت بررسی می کنیم و زیرساخت های لازم جهت رسیدن به بهترین نتایج را برای هر سایتی تدوین می کنیم.کارشناسان سئوی زرگراف در حوزه های مختلف دانشگاهی و گذارندن دوره های آموزشی داخل و خارج از کشور دارای گواهینامه های معتبر و مورد تأیید هستند.

سئوی سایت و کسب و کار خود را به خبره ترین و حرفه ای ترین تیم سئوی ایران بسپارید

مرحله اول: برقراری تماس تلفنی با مشاورین و کارشناسان زرگراف

تماس با شماره های ثابت درج شده در صفحه جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان زرگراف. تمامی سوالات شما در حوزه سئو توسط کارشناسان زرگراف پاسخ داده می شود.

مرحله دوم: بررسی دقیق و تجزیه ‌و تحلیل کامل تکنیک‌های بکارگرفته‌ شده فعلی سایت

ما رتبه شما در موتورهای جستجو و عملکرد سئوی رقبای‌تان در بازار را تجزیه‌وتحلیل می‌کنیم. سپس، از این یافته‌ها استفاده می‌کنیم تا بهترین استراتژی موجود را برای افزایش رتبه شما و هدایت بازدیدکننده‌های بیشتر به سوی وبسایت‌تان، توسعه دهیم.

مرحله سوم: راه‌اندازی کمپین سئو

ما برنامه‌مان را اجرایی می‌کنیم. در این مسیر نیازی نیست شما هیچ کاری انجام دهید؛ تیم ما چهارچوب لازم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و ترافیک ورودی وبسایت شما را ایجاد می‌کند. این چهارچوب موجب ورود بازدیدکننده‌های جدید به سایت شما و کسب مزیت نسبت به رقبای آنلاین‌تان می‌شود.

مرحله چهارم: مدیریت و بهینه‌سازی جامع کمپین سئو

ما صرفاً به اجرای یک کمپین سئو برای شما بسنده نمی‌کنیم. به مدت شش ماه مدیریت کمپین شما را برعهده می‌گیریم و در این مدت نتایج سرمایه‌گذاری شما را اندازه‌گیری کرده و اصلاحات لازم جهت افزایش نرخ تبدیل وبسایت‌تان را انجام می‌دهیم. همچنین نتایج تمام اقداماتمان را به شما گزارش می‌کنیم.

سئو چیست؟ چرا برای هر کسب و کاری الزامی است؟

سئو یعنی درک و فهم اینکه افراد در فضای آنلاین در جستجوی چه می‌گردند، به دنبال چه پاسخ‌هایی هستند، از چه واژه‌هایی استفاده می‌کنند و نوع محتوای مصرفی که خواهان مصرفش هستند، چیست. سئو یکی از کانال‌های بازاریابی آنلاین است که اگر به‌درستی راه‌اندازی شود، می‌تواند در گذر زمان برای‌تان سودآوری داشته باشد. اگر یک محتوای منسجم داشته باشید که این ویژگی را داشته باشد که با کلمات کلیدی درست رتبه بگیرد، ترافیک‌تان در گذر زمان افزایش خواهد یافت. اگر به دنبال کمک یک متخصص هستید، لازم است بدانید که آژانس‌ها و مشاوران تبلیغاتی بسیاری در زمینه «خدمات سئو» فعالیت می‌کنند، اما سطح کیفیت کاری‌شان با هم تفاوت دارد. انتخاب یک شرکت سئوی مناسب در پول و زمان‌تان صرفه‌جویی خواهد کرد، چون تکنیک‌های سئو ممکن است بیش از اینکه به شما کمک کنند، برای‌تان خسارت‌آفرین باشند.

نقاط قوت کمپین های سئو در آژانس زرگراف چه مواردی هستند؟

1.افزایش ترافیک و تبدیل ترافیک به فروش واقعی:

هر ترافیکی که در وب سایت به وقوع می پیوندد لزوماً نمی تواند برای کسب و کارها مثمر مثمر باشد. چنانچه وب سایت این پتانسیل و توانایی را نداشته باشد که به جای اینکه صرفاً نرخ کلیک سایت را افزایش دهد، مشتریان جدید را برای کسب و کارها فراهم کند، تمامی اقدامات انجام شده در حوزه سئو بیهوده خواهد بود. به همین دلیل ما جریان فروش کسب و کارها را روان و ساده می کنیم و ترافیک موتورهای جستجو را برای کسب و کارها به قیف فروش تبدیل می کنیم تا مشتریان برای کسب و کارها بازدهی و سودآوری داشته باشند.

2.استفاده صرف از استراتژی های سئو برای افزایش ماندگاری ترافیک سایت:

ما به این دلیل رتبه سایت شما را افزایش نمی دهیم که یک کاربر وارد سایت شما شود و پس از مدتی هم با تغیرات الگوریتمی موتورهای جستجو این ترافیک از بین برود. استراتژی های لینک سازی مستمر و همیشگی ما به سیستم چد مرحله ای تقسیم بندی می شود که طی آن فقط از لینک های با کیفیت برای افزایش رتبه استفاده می شود و به ما این امکان را می دهد که به طور دائم ترافیک سایت شما را به شیوه ای کاملاً ایمن افزایش دهیم و حفظ کنیم.

3.توجه کامل به درخواست ها و نقطه نظرات کارفرما:

ما خود را ملزم به ارائه نتایج ماندگار و با دوام می دانیم و به طور مرتب با کارفرما در تعامل هستیم تا میزان پیشرفت کمپین ها را به صورت کاملاً مستمر، دائم و همیشگی به کارفرما گزارش کنیم.

چرا آژانس زرگراف را برای خدمات سئوی خود انتخاب کنیم؟

  • پاسخگویی سریع و آنی
  • دارا بودن تیم فوق تخصصی و حرفه ای و مجرب متشکل از کارشناسان دپارتمان های مختلف
  • تضمین و گارانتی رسیدن به نتیجه دلخواه در مدت زمان و مورد نظر کارفرما
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از روند انجام خدمات و سرویس ها در هر نقطه زمانی پس از عقد قرارداد
  • امکان آموزش پرسنل کارفرما توسط اعضای تیم
  • پشتیبانی یکساله رایگان برای تمامی سرویس ها
  • امکان عقد قرارداد در فرمت های زمانی کوتاه، میان و بلند مدت

سایر خدمات خاص سئوی زرگراف

  • تعیین کلمات کلیدی به صورت کاملاً استراتژیک و موثر
  • افزایش نرخ بازدید ماهیانه به موثرترین شیوه ممکن
  • بهینه سازی نرخ تبدیل سایت به ازای هر بار تبدیل
  • برآورد ترافیک جستویی سایت از ابتدای پروژه
  • برآورد درآمد ماهیانه تخمینی برای کلیدواژه های هدف
  • بررسی کامل وب سایت و آنالیز وضعیت فعلی
  • اجرای استراتژی های برندینگ آنلاین
  • بهینه سازی و توسعه محتوایی سایت
  • بهینه سازی آف پیج سایت
  • اجرای کمپین های سئو جهت حداکثرسازی ورد کاربران و بازدید کنندگان وب سایت
  • ایجا فریم ورک های نگهداری بلندمدت افزایش ترافیک سایت
  • بهینه سازی کمپین های سئو برای تبدیل ترافیک جدید به مشتریان

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *