طراحی وب سایت در گیلان

طراحی وب سایت در گیلان

با توجه به توسعه و پیشرفت روزافزون استفاده از اینترنت، نیاز به طراحی و پیاده سازی وب سایت برای پیشرفت هر چه بیشتر در فضای کسب و کار کنونی ضروری‌تر از هر زمان دیگر به نظر می رسد. اگر تاکنون برای داشتن وب سایت برای کسب و کار خود اقدام نکرده‌اید، زرگراف آماده است تا شما را در این زمینه همراهی نماید. ما با نظر داشتن کسب و کار شما و اهمیت آن، اقدام به ساخت و طراحی وب سایت به صورت تخصصی و یا با انتخاب قالب هایی که از پیش قرار داده شده، می کنیم. که در این پروسه وب سایت شما به وسیله ی افرادی مجرب و حرفه ای مورد طراحی قرار می گیرد.

طراحی باهویت

طراحی انجام شده روی سایتتان باید به گونه ای باشد که تداعی کننده ارزش ها و باور هاییست که شما در کسب و کار خود آن ها را سر لوحه کار خود قرار داده اید.

طراحی کاربردی

اگرچه طراحی بصری در بازدید و بالا آمدن سایتتان بسیار موثر است ولی طراحی پیچیده و شلوغ سایت باعث کاربر نپسند بودن آن خواهد شد.

طراحی  چشمگیر

وجود متخصصینی با نگرش عالی گرافیکی و کد نویسی کمک شایانی را در رسیدن به طرح مدنظراتان یا طرح منحصر به فرد ما خواهد داشت.

از جمله خدماتی که زرگراف جدای طراحی  وب سایت به شما نیز ارائه خواهد داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهینه سازی سایت یا seo
  • طراحی فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی:

بهینه سازی سایت یا سئو همان نوعی بازاریابی اینترنتی می‌باشد که محوریت آن بر آنالیز کلمات کلیدی و قوانین سئو در طراحی وب سایت قرار گرفته است. شما با بهینه سازی سایت می‌توانید علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مخاطبان زیادی را جذب سایتتان نمایید.

بهینه سازی | seo

طراحی فروشگاه اینترنتی:

طراحی فروشگاه اینترنتی

مهم‌ ترین فاکتور در طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی رعایت قوانین سئو و استاندارهای امنیتی می باشد که زرگراف با طراحی این سایتها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی سایت فروشگاهی شما را نسبت به دیگر رقبا کاملا متمایز و برجسته می نماید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای طراحی وب سایت در گیلان با بخش تماس با ما و پشتیبانی ارتباط بر قرار کنید و اطلاعات بیشتری را از همکاران ما دریافت کنید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *