از وقتی تکنولوژی اینترنت به جمع تکنولوژی‌های مورد استفاده‌ی بشر پیوست، با توجه به پتانسیل بالایی که در زمینه‌ی راحت‌تر کردن کارها برای ما داشته روز به روز گسترش یافته است، البته می‌توان گفت سهم زیادی از این گستردگی با طراحی و ساخت وب سایت‌هایی در تمام زمینه‌ها رقم خورده است. اینترنت در مسیر رشد وپیشرفتی که تا به حال داشته حدوداً در هر حیطه ای وارد گشته است و به اشخاص و کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی کمک کرده که رشد کنند، بهتر خدماتشان را ارائه دهند، بهتر دیده شوند و سود دهی بیشتری داشته باشند. اما چگونه؟ اینترنت امروزه جایگاه واقعی خود را در جامعه بین تمام سطوح و اقشار پیدا کرده است، به طور مثال اگر شما قصد خرید یا اجاره‌ی یک ملک را داشته باشید با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید وب سایت‌هایی را که در زمینه املاک فعالیت می‌کنند را مشاهده نمایید و حتی به‌صورت اینترنتی در مورد ملک مورد نظر مشاوره بگیرید یا قیمت‌ها را مقایسه کنید. خوشبختانه امروزه افراد جامعه نیز قدرت اینترنت را درک کرده‌اند که می‌توانند با جستجوهایی که به زمان کمی نیاز دارند صرفه جویی‌های بزرگی از نظر زمانی و از نظر مالی داشته باشند. خرید، فروش، رهن و اجاره‌ی املاک هم یکی از این موارد است که مدتی است با راه یافتن به عرصه‌ی الکترونیک بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

طراحی وب سایت املاک

اگر در زمینه‌ی املاک فعالیت می‌کنید و هنوز هم به‌صورت سنتی در بازار املاک به کسب و کارتان ادامه می‌دهید، شاید بد نباشید در شیوه‌ی کسب و کارتان یک تجدید نظر داشته باشید و شما هم همگام با دیگر کسب و کارهایی که یکی پس از دیگری به عرصه‌ی الکترونیک وارد می‌شوند گام بردارید. البته این توصیه به معنای تعطیل کردن کسب و کارتان به شیوه‌ی قبلی نیست. در واقع کسب و کار املاک از جمله زمینه‌های کاری است که در آن تبلیغات و دیده شدن حرف اول را می زند و در بازار املاک امروز با توجه به افزایش تعداد آژانس‌های املاک، مشاوران املاک و اشخاصی که به نحوی در این زمینه فعالیت می‌کنند اینکه بتوانید برند و کسب و کارتان را در جامعه مطرح کنید بسیار حیاتی است. شاید شما املاک خوبی را برای فروش، رهن یا اجاره داشته باشید ولی وقتی مراجعین و مشتری‌های قابل توجهی نداشته باشید نمی‌توانید شاهد درآمد قابل توجهی باشید.

داشتن یک وب سایت حرفه‌ای در این زمینه کار شما را بسیار راحت می‌کند و گام بزرگی در جهت تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر است. اگر وب سایت شما به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و زیبا طراحی و تمام موارد فنی و در آن رعایت شود می‌تواند در مدت زمان اندکی به طرز چشمگیری مشتریان و درآمد شما را چندین برابر کند. هزینه‌های مالی را که برای داشتن یک وب سایت خوب در زمینه املاک صرف می‌کنید به معنای واقعی کلمه یک سرمایه گذاری برای کسب و کارتان است زیرا با داشتن یک وب سایت امکان دیده شدن و جذب مشتری را به شدت افزایش می‌یابد و بازدید بیشتر از وب سایت شما مساوی با افزایش قراردادها و درآمد شماست.

چه افرادی به طراحی وب سایت املاک نیاز دارند؟

یک گروه از اشخاصی که در زمینه وب سایت املاک فعالیت دارند به صورت فیزیکی محل خاصی را برای مراجعه مشتریان و کارشان در نظر ندارند و فقط قصد دارند که تبلیغات املاک مشتریان و دیگر کاربران را در وب سایتشان قرار دهند (کاربران این گونه وب سایت‌ها ممکن است مشاوران املاک یا خود صاحبان ملک باشند)، که این اشخاص می‌توانند با ارائه تبلیغات و آگهی‌های مربوط به املاک سود خوبی از وب سایتشان به‌دست آورند.

لازم به ذکر است نکته‌ای که باید در راه اندازی و طراحی این‌گونه وب سایت‌ها مورد توجه قرار بگیرد سرعت وب سایت است، چرا که در این‌گونه وب سایت‌ها بعد از مدتی حجم زیادی از اطلاعات بارگذاری می‌گردد و حتماً باید وب سایت طوری طراحی شود که حجم زیاد اطلاعات باعث کندی وب سایت نشود. سیستم عضویت و مدیریت مشتری هم یکی از نیازهای اساسی این‌گونه وب سایت‌هاست که در هنگام طراحی وب سایت حتماً باید مورد توجه قرار بگیرد.

البته اشخاص زیادی هم هستند که برای مشاور املاکشان وب سایت خودشان را راه اندازی کرده‌اند و آگهی‌های ملکی‌شان را در وب سایت خودشان قرار می‌دهد و از این بابت هزینه‌ای برای تبلیغات نمی‌پردازند. این‌گونه وب سایت‌ها طبق آژانس املاکی که آن را پوشش می‌دهند در یک محدوده خاص فعالیت کرده و معمولاً فقط آگهی‌های آن منطقه در آن قرار می‌گیرند. البته گسترش کارتان و تحت‌الشعاع قرار دادن محدوده‌ها و مناطق بیشتر در صورت داشتن یک وب‌ سایت خوب دور از انتظار نیست.

شاید بد نباشد بدانید که در حال حاضر وب سایت‌هایی هستند که در زمینه املاک پیشرفت خوبی داشته‌اند، یکی از این نمونه وب سایت‌ها وب سایت ihome است که از نظر محدوده کاری و به‌کارگیری نفرات گسترش قابل توجهی پیدا کرده است و تمام مناطق تهران و بسیاری از آژانس‌های املاک را تحت پوشش قرار داده است.

طراحی اپلیکیشن املاک

گوشی‌های هوشمند در عصر حاضر یکی از فراگیرترین تکنولوژی‌های موجود هستند و حدوداً تمام اقشار جامعه با هر سن و شغلی حداقل یک گوشی هوشمند دارند و همین امر باعث توجه روز افزون برنامه نویسان به برنامه نویسی و ایجاد برنامه‌هایی برای اسمارت فون ها شده است. به شما توصیه می‌کنیم نسبت به ساخت یک اپلیکیشن املاک مرتبط با وب سایت خود غافل نشوید چرا که از این طریق خیلی راحت می‌توانید با مشتریان و کاربران وب سایتتان در ارتباط باشید. می‌توانید مرتباً اطلاعات جدید اپلیکیشن را به روز کنید و حتی مواردی را که ممکن است برای کاربرانتان جالب باشد را به صورت نوتیفیکیشن به آنها اطلاع دهید و علاوه بر این بسیاری از کاربران با اپلیکیشن ها راحت‌تر هستند و ارتباط بهتری برقرار می‌کنند، در کل ایجاد یک اپلیکیشن خوب و کارآمد یک کمک عالی برای پیشرفت کسب و کار شماست.

طراحی وب سایت املاک و اپلیکیشن املاک با همراهی زرگراف

شرکت زرگراف با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و باانگیزه تمام پروژه‌ها و سفارش‌های کارفرمایان را به نحوی که مورد رضایت کامل کارفرمایان بوده به انجام رسانیده است، شرکت زرگراف تاکنون سابقه بسیار درخشانی در زمینه ساخت اپلیکیشن و وب سایت داشته که نمونه کارهای وب سایت‌ها و اپلیکیشن ها در وب سایت شرکت زرگراف موجود است. همچنین شما می توانید از خدمات زرگراف در زمینه پکیج پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی در رشت بهره مند شوید.

برخی از ویژگی های وب سایت طراحی شده توسط شرکت زرگراف:

طبقه بندی املاک بر اساس ناحیه، منطقه، شهر و …، درج قیمت به صورت متری، قیمت کل، اجاره و معاوضه، قسمت اخبار، امکان قرار دادن ویدئو یا عکس برای هر ملک تا چند عکس، سیستم ثبت املاک، ثبت املاک بر اساس موقعیت‌های مختلف، بخش مشاوره، طراحی وب سایت رسپانسیو و سازگار با گوشی و تبلت، امنیت بالا و …

بخشی از ویژگی های اپلیکیشن املاک طراحی شده توسط شرکت زرگراف :

عکس و فیلم از فایل‌ها، امکان بروز کردن فایل‌ها، امکان مقایسه ملک‌ها، پنل مدیریت آگهی و …

اگر برای ایجاد یا پیشرفت کسب و کارتان تصمیم به داشتن وب سایت و اپلیکیشن املاک دارید با مشاوران ما تماس بگیرید. با این تماس تیم مشاوران طبق نظرات و نیازهای شما یک فایل پیشنهادات و راهکارها برای شما آماده می‌کنند و این فایل به‌صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود و در صورت تمایل مراحل بعدی سفارش و ساخت پروژه انجام خواهد گرفت.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *