صاحبان آرایشگاه های زنانه می توانند با طراحی سایت آرایشگاه زنانه و بهینه سازی همان سایت از طریق اینترنت مشتری جذب کرده و به کسب و کار خود رونق ببخشند.
امروزه با ترویج روش های معرفی و تبلیغات های جدید مردم نیز روش های کهنه و قدیمی را کنار گذاشته اند و برای تبلیغات خود از روش های کم هزینه تر مانند تبلیغات های اینترنتی استفاده میکنند. از مزایای استفاده از اینترنت برای تبلیغات در کنار کاهش هزینه نسبت به روش های سنتی میتوان به سریع بودن آن نیز اشاره کرد.

امروزه بسیاری از مشاغل و حرفه های مختلف برای معرفی خدمات و محصولات خود از سایت هااستفاده می کنند. در این بینسالن های زیبایی و آرایشیکه مخاطبان اصلی آنها بانوان هستند، اکثر تبلیغات خود را در قالب برگه های تبلیغاتی و کاتالوگ ها انجام می دهند و این در حالیست که بسیاری از افراد حتی کوچکترین توجهی به کاتالوگ ها نمی اندازند، طراحی سایت بستری را فراهم می کند تا مدیرانسالن های آرایشیاز رقبای خود پیشی گرفته و با راه اندازی وب سایت کاملاً اختصاصی که یک روش تبلیغاتی همیشگی و کم هزینه است به کسب و کار خود را توسعه داده و به روز باشند.

سایت های آرایشگری و زیبایی یکی از شغل های مهمیست که به آن در این زمینه اهمیت زیادی داده میشود و قدم اول برای تبلیغات اینترنتی طراحی وب سایت آرایشگاه به صورت استاندارد و حرفه ای میباشد تا مشتریان از طریق وبسایت بتوانند خدمات آرایشگاه ها ونمونه کارها قرار داده شده ی مدل های مو ومدل های آرایش مختلف را به صورت طبقه بندی شده ببینند و بیشتر با خدمات آرایشگاه ها وسالن های زیبایی آشنا شوند.

 

عوامل موثر در موفقیت طراحی سایت آرایشگاه زنانه

1- اصول طراحی و زیبایی شناسی: مهمترین نکته ای که درطراحی سایت سالن آرایشی و زیباییباید مورد توجه قرار گیرد اصول زیبایی شناسی استفاده از رنگ های متناسب و زیبا و همچنین ظاهری شیک و خیره کننده می باشد چرا که مخاطبان این سایت ها افرادی خوش سلیقه و زیبا پسند هستند و از نظر آنها ظاهر سایت یکی از فاکتورهای مهم به شمار می آید.

2- تولید محتوای خوب: تصاویر و محتوای سایت شما و نحوه ی نمایش آنها بسیار مهم است. تصاویر درج شده در سایت باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند توجه کاربران را به خود جلب نمایند. بنابراین شما می توانید قسمتی از سایت را به نمونه کارهای خود اختصاص داده و آنها را دسته بندی نمایید و جدیدترین نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید تا کاربران بتوانند از نمونه کارهای شما به صورت آنلاین دیدن نمایند و پس از تأیید، قرار حضوری را با شما هماهنگ نمایند.

3- سئو: در طراحی یک سایت کارآمد، بهینه سازی (سئو) نیز برای قرار گرفتن وبسایت در رده ی بالای صفحه ی گوگل بسیار مهم میباشد از جهت اینکه در نتیجه ی جستجوی حاصل ازشخصی برای پیدا کردن یک آرایشگاه خوب وحرفه ای سایت آرایشگاه شما قرار بگیرد یکی دیگر از امکاناتی که بسیار در جذب کاربران موثر میباشد طراحی گرافیک جذاب و شیک میباشد به طوری که برای بیننده کسل کننده و خسته کننده نباشد.

4- رزرو آنلاین: در طراحی سایت آرایشگاه از سیستم رزرو آنلاین وقت میتوان استفاده بسیاری کرد و همچنین وب سایت میتواند شامل صفحه ای مجزا به عنوان خبرهای جدید آرایشی و محصولات آرایشی و همچنین مقالات آرایشی نیز باشد. ضمن اینکه شما می توانید سیستم رزرو وقت آنلاین را برای وب سایت خود تعبیه نمایید تا مشتریان در هر مکان و به صورت 24 ساعته توسط کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود به گرفتن وقت از شما اقدام نمایند و حتی بیعانه را نیز به صورت آنلاین به حساب شما واریز نمایند.

5- تور مجازی: قرار دادن تور مجازی و عکس هایی از سالن زیبایی در وب سایت می تواند تاثیر مناسبی بر جذب مشتریان داشته باشد.
شرکت آذرین وب دارای یک تیم طراحی بسیار قوی و حرفه ای در طراحی است که برای هر سایت سفارش داده شده به صورت اختصاصی با توجه به نوع کسب و کار و انتخاب رنگ مناسب طراحی را انجام میدهند و این خود نوعی به جذاب بودن صفحه وبسایتتان کمک بسزایی میکند.

برخی از امکانات پیشنهادی آذرین وب:

  • معرفی خدمات عروس / داماد: اختصاص یک قسمت به معرفی پکیج های خدمات عروس و داماد
  • نمونه کارها: امکان نمایش و دسته بندی نمونه کارهای در فالب اسلاید شو و مکان های دیگر
  • تصاویر سالن و محیط مغازه: امکان قراردادن تصاویر محیط سالن آرایش و نمایش امکانات و تجهیزات سالن
  • نکات آموزشی: با استفاده از این قسمت می توان وبسایت شما را از حالت تک موضوعی که معرفی خدمات است خارج کرده و در آن نکات آموزشی نیز گنجانده.
  • سیستم سفارش گیری: با استفاده از این سیستم میتوان از کل ایران سفارشات مربوط به محصولات و خدمات را دریافت و پردازش کرد.
  • بانک اطلاعات: ایجاد یک بانک اطلاعاتی در بستر سایت برای جمع آوری اطلاعات اعضا و مشتریان
  • نوبت دهی آنلاین: سیستم نوبت دهی آنلاین جزء ملزومات یک وبسایت آرایشگاهی است
  • صفحه اختصاصی: ایجاد یک صفحه اختصاصی برای هریک از خدمات و معرفی آن ها درون صفحه
  • فرم استخدام: ایجاد فرم مربوط به استخدام همکار دریافت و پردازش اطلاعات استخدامی را تسریع می بخشد.
  • صفحه اختصاصی آرایشگران: ایجاد صفحات داخلی اختصاصی برای معرفی آرایشگران به اضافه امکان نمایش رزومه و تخصص آن ها در سایت آرایشگاهی
  • تخفیف در ازای رزرو آنلاین: قطعا” با قراردادن این امکان درون سایت خود مشتریان را تشویق به رزرو آنلاین خدمات می کنید و این مسئله باعث پیشرفت است وبسایت شما است زیرا هرچه تعداد کاربران وبسایت شما افزایش یابد به همان نسب نیز مشتریان شما افزایش می یابند.
  • مکانیزم کامل تبلیغاتی بنری (تبلیغ بنری): قراردادن محل های مختلف در طراحی سایت برای بنر های تبلیغاتی
  • امکان ارسال ایمیل و پیامک گروهی به اعضا: پنل ارسال ایمیل و پیامک گروهی به اعضا در بخش مدیریت سایت
  • درگاه پرداخت: درگاه پرداخت بانک های مختلف به اختیار مدیر سایت
  • بخش سوالات متداول: طراحی صفحه با محتوای سوالات متداول جهت رفع سوالات کاربران
  • بهینه سازی کدها برای گوگل: بهینه سازی کدهای سایت برای موتور های جستجو گر
  • سازگاری با موبایل و تبلت: نمایش هوشمند سایت در نسخه های موبایل و تبلت
  • خبرنامه پیامکی: خبرنامه اطلاع رسانی و تبلیغاتی پیامکی در طراحی سایت
  • شبکه های اجتماعی وب سایت: بخش ویژه عضویت کاربران در شبکه های اجتماعی طراحی سایت
  • طراحی صفحه تماس با ما: طراحی صفحه ویژه اطلاعات تماس، آدرس ها و راه های ارتباطی در طراحی سایت
  • طراحی صفحه درباره ما: طراحی صفحه ویژه معرفی سایت، معرفی امکانات و…
  • طراحی نقشه سایت: طراحی صفحه ویژه نقشه سایت در طراحی سایت برای بررسی بهتر سایت توسط موتور های جستجوگر
  • معرفی سایت به موتورهای جستجو: معرفی روزانه، ماهانه و سالیانه سایت به موتور های جستجو
  • امکان چت یا پرسش و پاسخ برای خدمات: طراحی بخش ویژه پرسش و پاسخ و چت برای محصولات و خدمات مختلف

چنانچه شما نیز با مطالعه این مطلب تصمیم به راه اندازی یک وب سایت آرایشگاهی گرفته اید میتوانید با همکاری گروه طراحی سایت آذرین وب همین امروز پروژه خود را شروع کنید، فقط کافیست با کلیک بر روی دکمه سفارش طراحی سایت از بین بسته های امکاناتی معرفی شده توسط آذرین وب، بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید، همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان شرکت از مشاوره رایگان و سفارش تلفنی استفاده نمایید. شما می توانید از خدمات زرگراف در زمینه دیجیتال مارکتینگ در رشت استفاده نمایید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *