طراحی وب سایت

موفقیت در انتخابات با 4 راه مخفی !

سایت انتخاباتی

[vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDc3R5bGUlM0UlMEFwJTdCJTIwJTIwJTIwJTIwbGluZS1oZWlnaHQlM0ElMjAzJTNCJTBBJTIwJTIwJTIwJTIwZm9udC1zaXplJTNBJTIwMTRweCUzQiUwQSU3RCUwQSUzQyUyRnN0eWxlJTNF[/vc_raw_html][vc_column_text]

مقدمه

شاید تا به امروز روش های زیادی را برای موفق شدن در انتخابات دیده باشید اما نتیجه همه آن شکسته بوده باشد. در این مطلب میخواهیم مهمترین و اساسی ترین موضوعات مربوط به انتخابات و موفقیت در انتخابات را بیان کنیم ! با ما همراه باشید .

 

تبلیغات

تبلیغات چیست؟

ابتدا بهتر است بدانیم که تبلیغات چیست ؟

واژه تبلیغات Advertising نیز از واژه Ad  به معنای ” رو به کسی/ نسبت به کسی ” است و Vertere که واژه لاتین است نیز به معنای “برگشتن” است. در کل Advertere به معنای به رو به کسی برگشتن ( کسی را مدنظر قرار دادن ) است. پس تبلیغات، برجسته یا بولد کردن کسی یا چیزی است.

حالا که با مفهوم تبلیغات آشنا شدیم بهتر است که با انواع تبلیغات برای انتخابات آشنا شویم.[/vc_column_text][vc_column_text]

راه اول: توزیع و نصب تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی برای ما چهره آشنایی دارد. با نزدیک شدن به فصل انتخابات در و دیوار شهرها پر می‌شود از تصاویر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی. انگار که یک ضرب‌المثل نانوشته می‌گوید: «چهره خودت رو بیشتر به مردم نشون بده تا بیشتر رای بیاری.»

تبلیغات چاپی

احتمالاً به همین دلیل است که اکثر نامزدها علاقه زیادی دارند تا بیشتر در این سبک از تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند. درست است که این رویکرد تبلیغاتی در همه‌ جا جواب می‌دهد؛ اما تجربه ثابت کرده که میزان بازدهی این روش در تمام مناطق کشور یکسان نیست.

 

انواع تبلیغات چاپی

  • روزنامه و مجلات
  • پوسترهای تبلیغاتی
  • تراکت و بروشور
  • تبلیغات بنری

 

روزنامه یا بروشور؟

مسلماً هر کدام کارایی خودشان را دارد. اما اگر نظر ما را بخواهید به شما می‌گوییم که روزنامه و مجلات ارجحیت دارند؛ چون مردم به روزنامه‌ها به عنوان یک منبع معتبر نگاه می‌کنند. همه می‌توانند بروشور یا تراکت چاپ کنند، اما چاپ روزنامه کار هر کسی نیست! در واقع شما با صحبت کردن از رویکردها و گزارش فعالیت‌هایتان در روزنامه‌، از اعتبار آن‌ استفاده می‌کنید و از این طریق اعتماد مردم را جلب می‌کنید.

مزایا و معایب تبلیغات چاپی

با استفاده از تبلیغات چاپی، شما در بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و حتی کوچه‌‌های شهرهای مختلف حضور دارید. با تعداد زیادی از مردم در ارتباط هستید و دغدغه‌هایتان را به گوش همه می‌رسانید. اما این روش تبلیغاتی ایرادهایی هم دارد؛ مثلاً هزینه بالا، ضربه‌ای که به محیط زیست می‌زنید و زشت‌کردن ظاهر و نمای شهر.

تا اینجا، بحث ما درباره روش‌های تبلیغات آفلاین بود. بهتر است دیگر از تبلیغات آفلاین فاصله بگیریم و موضوع بحث را به نوع دیگری از تبلیغات تغییر دهیم که این روزها طرفداران بیشتری دارد! حتماً شما هم تایید می‌کنید که در دوره و زمانه‌ای که اکثر آدم‌ها لحظه‌ای از تلفن همراهشان جدا نمی‌شوند، دیگر درست نیست تا فقط به تبلیغات آفلاین تکیه کنیم. قطعاً تبلیغات آنلاین می‌تواند نقش مهم‌تری را در پیروزی شما داشته باشد! به همین دلیل از اینجا به بعد مقاله را به توصیف روش‌های آنلاین اختصاص دادیم.

وب سایت انتخاباتی

راه دوم: وب سایت انتخاباتی

از ویژگی های وب سایت انتخابانی میتوان به مواردی چون:

  • انتشار اخبار مرتبط با فضای انتخاباتی
  • معرفی و ارائه بیوگرافی نامزد یا نماینده
  • نمایش عکس ها و فیلم های تبلیغاتی کاندید
  • و…

اشاره کرد. برای مطالعه دقیقتر پیشنهاد میکنم مطلب زیر رو مطالعه کنید:

ویژگی های طراحی سایت انتخاباتی

[/vc_column_text][vc_column_text]

طراحی وب سایت انتخاباتی

وب سایت های انتخاباتی چه کمکی میکنند ؟

شما در وب سایت های انتخاباتی همیشه در دسترس خواهید بود. امرزه که استفاده از گوشی های تلفن همراه بسیار باب شده است، میتوانید از این موضوع به عنوان یک برگ برنده استفاده کنید. وب سایت انتخاباتی به شما این امکان را می دهد رزومه و افتخارات کاری خود را در آن قرار دهید، در آن میتوانید بخشی برای سوالات متداول کاربران در نظر بگیرید تا مردم بتوانند در آن انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند. در کل، داشتن یک وب سایت انتخاباتی شخصیت و کلاس کاری شما را ارتقاع می بخشد.

 

چطور یک وب سایت انتخاباتی حرفه ای داشته باشید ؟

برای این کار میتوانید از افرادی که در زمینه طراحی سایت مشغول به این کار هستند کمک بگیرید. زرگراف به عنوان یک سایت ساز آنلاین میتواند این خدمت را ارائه دهد. در اینجا ما بخشی را مخصوص به وب سایت انتخاباتی در نظر گرفته ایم تا به وسیله آن بتوانید یک سایت تمام عبار انتخاباتی داشته کنید.

طراحی اپلیکیشن انتخاباتی

راه سوم: اپلیکیشن انتخاباتی

اپلیکیشن ها راه های میانبری برای رسیدن به هدف های حیاتی هستند. در اپلیکیشن ها میتوانید در سریعترین زبان در دسترس مشتریان خود باشید. در اپلیکیشن ها شما میتوانید فرم نظر سنجی داشته باشید تا درصد رضایت کاربران نسبت به خود را بدانید و نقاط ضعف خود را شناسایی و پوشش دهید. اما داشتن یک اپلیکیشن نیاز به داشتن دانش هایی دارد، به خصوص اگر کاری که میخواهید با اپلیکیشن انجام دهید کار بزرگی باشد و چه کاری بزرگتر و مهمتر از موفقیت در انتخابات.

اما نگران نباشید. ما هینجا هستیم تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.

زرگراف با داشتن یک تیم فنی و پشتیبانی قوی این امکان را به شما میدهد تا در کمترین زمان پربازده ترین کار را انجام دهید. پس برای دریافت مشاوره رایگان ، با ما تماس بگیرید. 01333237480
شبکه های اجتماعی

راهکار چهارم: فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی شما میتوانید با تیف وصیعی از جوانان در ارتباط و تعامل باشید. در واقع حضور شما در شبکه های اجتماعی باید از نان شب واجب تر باشد. در واقه شما در شبکه های اجتماعی میتوانید میتوانید به صورت مستقیم با مخاطبانتان در ارتباط باشید.

 

از کدام شبکه های اجتماعی استفاده کنیم ؟

شبکه های اجتماعی که در حال حاظر در ایران فراگیر شده، اینستاگرام میباشد. شما با فعالیت در اینستاگرام و تولید محتوای با ارزش و هدفمند و برگزاری پرسش و پاسخ به صورت زنده، میتوانید نظر تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب کنید.

از شبکه های اجتماعی فراگیر دیگر در ایران میتوان از توییتر نام برد. توییتر یک شبکه اجتماعی است که بیشتر سیاستمداران در آن مشغول به فعالیت هستند. شما با پشتیبانی از این دو شبکه های اجتماعی و تولید محتوا های مناسب میتوانید تعداد قابل توجهی مخاطب جذب کنید.

 

 

نتیجه گیری

در این مطلب از انواع راهکارها و روش‌های تبلیغاتی را گفتیم و متوجه شدیم که علم بازاریابی و روش‌های رایج تبلیغاتی نه تنها شاهرگ هر کسب‌وکار و تجارتی است؛ بلکه در عرصه سیاست هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *