طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاهی با امکانات حرفه ای در رشت

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی در رشت

طراحی سایت فروشگاهی در زرگراف با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید و برای کسب و کار خود بازدید بگیرید و فروش خود را افزایش دهید .شما می توانید همین حالا سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی خود را ثبت کنید.

 

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید

طراحی سایت فروشگاهی 3.

نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

چرا طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بسیاری دارد ؟

با مشاهده آمارهایی از فروش سالانه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در سراسر دنیا و مقایسه فروش هر سال آن ها می توان به این سوال که چرا طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به راحتی جواب داد. ۹۶٪ آمریکایی ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه ، آنلاین خرید می کنند و فروشگاه های اینترنتی که به سرعت به روشی ارجح برای خرید تبدیل می شوند به فروش سالانه بیش از ۲ تریلیون دلار رسیده اند.

همچنین بر اساس گزارش هایی در ایران ، متوسط مبلغ خرید اینترنتی توسط هر ایرانی حدود ۱۸۷ هزار تومان در سال و تعداد کل تراکنش‌های حوزه فروش اینترنتی نیز به ۱ میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۷۱۶ تراکنش در سال ۹۷ رسیده است و همه ساله بر این میزان افزوده می شود و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۷ درصد کل خرید هر فرد در دنیا به صورت اینترنتی صورت بگیرد و باید این نکته را در نظر گرفت که امروزه تکنولوژی و اینترنت سهم بزرگی از زندگی روزمره مردم کشور ما را شامل میشود و بدیهی است که مردم با سرعت بیشتری به سمت اینترنت و خرید و فروش اینترنتی روی بیاورند . چند سال پیش کسی انتظار پیشرفت اینقدر سریع اینترنت و فروش اینترنتی را نداشت .

با این حال ، فروش آنلاین فقط به غول های فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون و یا دیجی کالا محدود نمی شود و شرکت ها و یا حتی افراد عادی می توانند به راحتی با طراحی سایت فروشگاهی اقدام به معرفی و فروش محصولات خود نمایند و از مزایای تجارت آنلاین نهایت استفاده را ببرند.

طراحی سایت شرکتی ،  طراحی سایت چند منظوره ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس ، و انجام تولید محتوا گوشه ای از خدمات بیشمار زرگراف میباشند .

 طراحی-سایت-فروشگاه-اینترنتی

سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
شرکت طراحی سایت زرگراف با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص طراحی  وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی انجام داده و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. در واقع زرگراف بالاترین کیفیت را در خدمات سئو دارد.

طراحی یک وب سایت در زمینه های مختلف اعم از فروشگاهی، تخصصی، دولتی، سازمانی، شرکتی و … بیش از هر چیز نیاز به سئو قوی دارد. سئو سایت به معنی قرار گیری صفحه وب در رتبه های اول گوگل هنگام جستجو است. هنگامی که یک کاربر کالایی مانند ” کیف” را جستجو می کند، لینک های مختلفی در موتور جستجو ظاهر می شود.

این به معنی بهینه بودن سایت مورد نظر است که توسط تیمی ایده پرداز، ماهر و خلاق طراحی شده است. به همین دلیل طراحی سایت بخصوص ساخت سایت فروشگاهی به عنوان یک منبع درآمد، در سطح حرف های بسیار حائز اهمیت است.

اهمیت به سئو  و بهینه سازی سایت لازمه موفقیت در کسب و کار است

اهمیت به سئو  و بهینه سازی سایت لازمه موفقیت در کسب و کار است. چرا که اگر نوع قالب، طراحی، گرافیک، معرفی کالا و پارامترهای دیگر در یک طراحی اولیه و نهایی سایت دقیق و حساب شده باشد، بی شک به عنوان یکی از برترین وب سایت ها در جستجوی گوگل خواهد بود.

توجه به سئو سایت موجب بازدید بی شمار یک سایت توسط کاربران و در نتیجه معرفی و شناخت خدمات و امکانات سایت خواهد شد. ساختار متناسب یک سایت می تواند موفقیت در سئو سایت شما را به همراه داشته باشد. پس با انتخاب مجموعه هایی همچون شرکت وب پردازان تهران ، به سئو سایت فروشگاهی خود خوش بین بوده و منتظر اتفاقات خوب در جهت رونق اقتصادی باشید.

برای مشاهده تعرفه پکیج سئو سایت بر روی عبارت مربوطه کلیک کنید .

 

طراحی سایت فروشگاه

استفاده از اصول طراحی به هنگام طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و کاربردی اهمیت بسیاری دارد. طراحی وب سایت حرفه ای و کاربردی با استفاده از رنگ های مناسب ، فونت ها ، تصاویر ، کلمات ، گرافیک جذاب و کاربردی، بازدیدکنندگان شما را به خرید ترغیب می کند. طراحی سایت فروشگاهی باید به نوعی باشد که مشتریان بالقوه را به خود جلب کند ، تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد و آن ها را به مشتریان دائمی محصولات و خدمات شما تبدیل نماید.

برخی از نکات بسیار مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و کاربردی :

  • طراحی ساده و کاربردی با توجه ویژه به UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری)
  • سهولت استفاده و خرید نهایی مشتریان تنها با چند کلیک
  • سایت فروشگاهی باید دارای گرافیک اختصاصی و سرعت لود بالا باشد
  • داشتن ورژن موبایل یا همان طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا
  • استفاده از دسته بندی های حرفه ای ، افزودن فیلتر ها و قابلیت های مقایسه محصولات
  • استفاده از رنگ ها و تصاویر با کیفیت از محصولات
  • تنوع در روش های پرداخت هزینه و همچنین ارسال کالا به مشتریان
  • دارای سیستم مدیریت محتوای داینامیک باشد
  • رعایت اصول سئو سایت برای افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو و بسیاری از امکانات دیگر …
  • تولید محتوا و بارگذاری مطالب در صورت درخواست
  • سئو اصولی و حرفه ای داخلی و خارجی در صورت درخواست

انواع طراحی سایت فروشگاهی

انواع طراحی سایت فروشگاهی موجب توسعه کسب و کار و همچنین شناخت کامل کالاهای معروف و با کیفیت شده است. از انواع طراحی سایت فروشگاهی که توسط مهندسان نرم افزار، کد نویسان حرفه ای و طراحان خلاق انجام می شود عبارتند از :

طراحی سایت فروشگاهی محصولات:

همان طور که از نام این عنوان مشخص است این طراحی سایت فروشگاهی ارائه دهنده کالاهای فیزیکی است. فروشگاه آنلاین کالای فیزیکی به نحوی است که کاربران می توانند محصول مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنند و به تهیه کالاهایی مانند پوشاک، اغذیه، لوازم خانگی، لپ تاپ، موبایل و … به صورت خرید آنلاین بپردازند.

کافی است به مراکز معتبر فروشگاهی در صفحات وب که با سئو قوی بارگذاری شده مراجعه نمایید و هر کالایی که مد نظرتان است با قیمتی مناسب سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

راه اندازی یا طراحی سایت فروشگاهی محصولات دیجیتالی:

خیلی اوقات کاربران علاقه دارند فایل هایی همچون کتاب، مقاله، نرم افزار، تصاویر، آهنگ و ویدیو را به صورت دیجیتالی تهیه نمایند. این کار نیاز به مراجعه شما به خارج از منزل نخواهد داشت بلکه در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق این نوع طراحی سایت فروشگاهی به علاقه مندی های خود بپردازید.

طراحی سایت فروشگاهی یک اتفاق شگرف در دنیای آنلاین بوده که به جرات می توان گفت هم موجب رونق اقتصادی کشور، مدیران و صاحبان مشاغل گوناگون شده است و هم بهترین محصولات را به متقاضیان و مشتریان ارائه می دهد.

این موفقیت مختص تمام شهرهای کشور است که استان بزرگ تهران به عنوان قطب کشور با وجود شرکت طراحی سایت فروشگاهی به تعداد زیاد در مناطق مختلف و دارا بودن کادری توانا و پویا بر رقیبان خود پیشی گرفته است.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی زمانی دارای شاخصه های منحصر به فردی خواهد بود که به نیاز مشتری احترام بگذارد. این امر هنگامی تحقق پیدا می کند که طراحان سایت با تفکر و علم بر نیازمندی های مشتریان تمام نکات اصولی را در نظر بگیرند وب سایتی پربازدید را طراحی کنند.

همان طور که قبلا ذکر شد محاسن و ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی بسیار زیاد است و یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی رونق تولید کسب و کار در عرصه های گوناگون و راحتی برطرف شدن نیاز کاربران است. و همچنین سهولت در کار خرید و فروش میباشد .

برخی از ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به برخی از ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را نام ببریم :

  • کم کردن هزینه ها
  • راه اندازی وب سایتی تخصصی و پربازدید
  • امکان ایجاد پنل مدیریتی برای مدیران و صاحبان شرکت
  • شناخت کامل محصولات به کاربران
  • موفقیت کسب و کار
  • عدم نیاز به واسطه برای تهیه محصولات
  • بروز بودن و ارائه کالاهای مدرن و متنوع
  • معرفی کالا با تمام جزئیات
  • حذف زمان مضاعف
  • عدم نیاز به نیروی انسانی در معرفی کالا
  • امکان پیاده سازی و طراحی سایت فروشگاهی در عصره وقت
  • ارائه خدماتی بهینه به مشتریان
  • خرید و فروش در تمام ساعات شبانه روز
  • جلب اعتماد و رضایت مشتری
  • امکان ارجاع در صورت نارضایتی
  • ایجاد تعامل بین کاربران و مدیران سایت
  • سئو سایت قدرتمند و برتر و …

برخی از ویژگی های مهم در ساخت سایت فروشگاهی

یک طراحی زمانی جذاب و اثربخش است که با یک برنامه ریزی هدفمند و ساختاری دقیق تمام خصوصیات و ویژگی های مهم مانند گزینه های زیر را در بر داشته باشد:

احساس امنیت در خرید

طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است.

طراحی فروشگاه اینترنتی بر اساس اصول روانشناختی و روانشناسی

در دنیای جدید حضور پر رنگ در فضای مجازی و تجارت الکترونیک و داشتن یک وب سایت فروشگاهی از ملزومات رقابت جهانی می باشد. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

و برخی از نکات مهم دیگر مانند

  • معرفی کامل وب سایت
  • به کار گیری متن های مرتبط
  • به کار بردن تصاویر جذاب و با کیفیت
  • قرار دادن فایل های صوتی و ویدیویی
  • معرفی محصولات فروشگاهی
  • تبلیغات موثر
  • دسترسی آسان
  • سئو سایت قدرتمند و …

 سایت ساز زرگراف به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و با تجربه در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، به تمام این ویژگی ها مسلط هستند و یکی از اصول کاری ما در وب پردازان این است که مشاور مشتری باشیم و نهایت تلاش خود را برای موفقیت و رشد کسب و کار مشتریان خود به کار بندیم.

در صورتی که سوالی دارید میتوانید بخش سوالات متداول را مشاهده کنید . کارشناسان ما سوالات پر تکرار و معمول کاربران ما را در یک لیست جمع آوری کرده اند تا شما عزیزان در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسید .

در صورت وجود هرگونه سوال و اگر جواب سوالتان در بخش سوالات پرتکرار و متداول نبود ، و همچنین برای مشاوره قبل خرید و اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار ما و تیم ما میتوانید از بخش ارتباط با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید . کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره کاملی درباره نحوه ی انجام کار به شما خواهند داد .

 

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *