طراحی وب سایت

طراحی وب سایت و اپلیکیشن حراجی آنلاین

زرگراف-حراجی-آنلاین
شاید این صحنه را در فیلم‌های سینمایی مشاهده کرده باشید که جمعی متشکل از چند نفر تا چند ده نفر از زنان و مردان در یک محیط جمع شده و برای یک کالا نرخ تعیین می‌کنند و در پایان کالای مورد نظر به بالاترین قیمت فروخته می‌شود. جالب است بدانید که امروزه دیگر نیازی به جلسات مزایده و حراجی به این صورت نیست، هر چند مزایده هنوز هم در بعضی کشورها به‌صورت سنتی طرفداران خاص خود را دارد، ولی انجام مزایده‌ها به این شکل عیب‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. حتماً از گسترش بدون توقف اینترنت و حوزه‌های گوناگون خبر دارید، تکنولوژی که به سرعت در حال رشد بوده و هست و امروزه حدوداً در هر زمینه و کسب و کاری راه پیدا کرده است. بسیاری از حوزه‌های فعالیت بشر با ورود اینترنت شکل کامل‌تر و مدرن‌تری به خود گرفته‌اند و انجام بسیار از کارها با سرعت بیشتر و زحمت کمتری انجام می‌گیرد، تا حدی که استفاده از این ابزار در فعالیت‌ها و کسب و کارها به امری اجتناب ناپذیر بدل گشته است. کم نیستند کسب و کارهایی که به‌صورت انعطاف پذیری از این ابزار بهره برده‌اند و به موفقیت‌ها و سودهای فراوانی رسیده‌اند. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که این ابزار چگونه به کسانی که می‌خواهند در زمینه‌ی حراجی و مزایده فعالیت کنند کمک می‌نماید، اگر به فکر داشتن یک وب سایت یا اپلیکیشن حراجی آنلاین هستید با ما در ادامه‌ی این مقاله همراه باشید.

وب سایت و اپلیکیشن حراجی آنلاین چه کمکی به شما میکند؟

اگر در زمینه‌ی فروش کالا به‌صورت مزایده‌ای فعالیت می‌کنید و یا شاید در این فکر هستید که چگونه این کار را شروع کنید، به شما اطمینان می‌دهیم راه حل نهایی شما برای سودآوری و موفقیت مالی در این زمینه داشتن یک وب سایت یا اپلیکیشن حراجی آنلاین است که بتوانید از طریق آن کسب و کارتان را گسترش دهید و به سود چشمگیری برسید. اگر شما یک وب سایت با اپلیکیشن حرفه‌ای در رابطه با کارتان داشته باشید می‌توانید با ایجاد شرایط لازم برای مشتریان و کاربران خود، اجازه دهید به‌صورت مجازی در مزایده‌ها و حراجی‌های مختلف شرکت کنند، شما با این کار به خریداران و فروشندگان زیادی اجازه می‌دهید که کالای مورد نظرشان بخرند یا بفروشند. می‌توانید در وب سایتتان شرح کاملی از ویژگی‌های کالاهایی که قرار است فروخته شوند و یا مورد مزایده قرار بگیرند را در اختیار خریداران و بازدیدکنندگان قرار دهید و حتی می‌توانید از طریق ایمیل مشتریان و کاربرانتان را در جریان کالاهای جدید قرار دهید.

صاحب یک وب سایت و اپلیکیشن حراجی آنلاین شوید

طراحی وب سایت با توجه به فعالیت خاصی که در آن انجام می‌گیرد باید دارای امکانات خاص و به شکل حرفه‌ای طراحی و ساخته شود. قبل از هرگونه اقدام برای ایجاد وب سایتتان باید یک طرح کلی و ترجیحاً مکتوب نسبت به ایده خود داشته باشید، سیستم شما باید به چه شکل باشد، چه امکاناتی داشته باشد و به‌صورت کلی هدف و انتظارتان از سیستم حراجی آنلاین چیست. به طور مثال شاید شما امکانات خاصی جهت ثبت نام مشتریان و یا اینکه تأیید هویت کاربران قبل از شرکت در مزایده‌ها یا خرید در نظر داشته باشید و یا امکاناتی جهت پرداخت‌های آنلاین و الکترونیک و…
یکی از نکاتی که باید در طراحی سیستم حراجی آنلاین در نظر داشت سرعت اپلیکیشن و وب سایت طراحی شده و جلوگیری از قطعی سیستم است، زیرا همین مسئله‌ی ساده می‌تواند موجب اختلال در حراجی‌ها و نارضایتی مشتریان و خریداران باشد و درنهایت باعث اُفت تعداد مشتریان و کاربران وب سایت شود. پس در یک وب سایت حراجی آنلاین رعایت اصول و نکات فنی از اهمیت بالایی برخوردار است و این قضیه نیاز شما را جهت به کار گرفتن نیروهای متخصص برای طراحی وب سایتتان دوچندان می‌کند. البته لازم به ذکر است که گاهی یک وب سایت یا اپلیکیشن هرچقدر هم دقیق و بدون عیب طراحی و ساخته شود باز هم ممکن است اشکالاتی جزئی داشته باشد که در اینجاست که وجود یک تیم پشتیبانی خبره جهت رفع ایرادات احتمالی وب سایت بسیار کمک کننده خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم که وب سایتتان را به کسانی بسپارید که تا مدت‌ها بعد از تحویل وب سایتتان به سؤالات شما جواب داده و وب سایتتان را از نظر فنی پشتیبانی کنند و در این مسیر با شما همراه و همگام باشند.
مورد بعدی که باید به آن توجه کنید امنیت وب سایت است. در سیستم حراجی آنلاین به دلیل اینکه با خرید و فروش و تراکنش‌های مالی سر و کار دارد و تمایل به ایجاد تقلب نیز در آن زیاد است بحث امنیت وب سایت و اطلاعات کاربران از حساسیت بیشتری برخوردار است و همین‌طور تخصص و دانش علمی و عملی بیشتری را برای طراحی وب سایت طلب می‌کند. به شما توصیه می‌کنم اگر واقعاً قصد راه اندازی یک سیستم تحت وب بدون نقص را دارید اقدامات کامل و هزینه‌های لازم را در نظر بگیرید، چرا که این هزینه‌ها نوعی سرمایه گذاری جهت کسب و کارتان به حساب می‌آیند. یک وب سایت حراجی آنلاین همان‌طور که می‌تواند برای شما سود آور باشد در صورت رعایت نکردن اصولی که ذکر شد (مخصوصاً در زمینه‌ی امنیت) می‌تواند موجب ضرر و زیان شود.

سیستم حراجی آنلاین زرگراف

شرکت زرگراف با داشتن پیشینه‌ای درخشان در زمینه طراحی وب سایت در رشت و اپلیکیشن ها در زمینه‌های مختلف گزینه‌ی خوبی برای طراحی وب سایت حراجی آنلاین شماست و طراحی و امکانات خاص و منحصر به فردی را که در طراحی و ساخت پروژه‌ها بکار می‌برد باعث تمایز و برتری وب سایت‌های طراحی شده‌ی این شرکت نسبت به رقبا شده است. به‌طور مثال ویژگی‌هایی مثل سیستم احراز هویت پیشرفته، واحد پول اختصاصی وب سایت و اپلیکیشن، تایمر حراجی‌ها، امکان تشخیص آخرین پیشنهاد بر اساس صدم ثانیه، اعلام برنده حراجی، تعریف حداکثر و حداقل ورودی برای هر حراجی و ویژگی‌های بسیار بیشتری که در اینجا فقط به ذکر چند نمونه پرداختیم.
به‌طور کلی هرگونه امکاناتی که برای داشتن یک وب سایت و اپلیکیشن حراجی آنلاین نیاز باشد را می‌توانید از متخصصان شرکت پردازان زرگراف بخواهید. حتی اگر بخواهید می‌توانید وب سایتی شبیه به وب سایت‌های بزرگی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و در سطح جهانی مطرح هستند داشته باشید مثل وب سایت‌های ebay یا ebid که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند و بسیار هم موفق هستند.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *