طراحی وب سایت مشابه زودفود

طراحی وب سایت مشابه زودفود : امروزه با وجود دغدغه ها و مشغله ها و نیز با شاغل بودن آقایان و در کنار آن افزایش اشتغال بانوان به آنان کمتر زمان تهیه غذا را می دهد. همچنین از این رو شاهد این می باشیم که رستوران ها و فست و فود ها روز به روز روز رو به افزایش می باشد. برخی از این رستوران هاجایی برای نشتن و صرف غذا ندارند و صرفا برای جذب مشتری بصورت آنلاین در کمترین زمان آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.این مشغله های فراوان و کمبود زمان،بازار رستورانها، فست و فود ها و تهیه غذاهی سریع را داغ کرده است و باعث شده تا آنها برای رقابت بیشتر و درآمد زایی بالاتر اقدام به طراحی وب سایت نموده اند. یکی از وب سایت های بسیار موفق و معروف وب سایت زودفود می باشد. زودفود در سال 1387 وب سایت خود را طراحی کرد. در ابتدا زود فود تنها محلی بود که به معرفی رستورانها و فست و فود ها فعالیت داشت و بعدها تبدیل شد به سفارش اینترنتی غذا برای اولین بار در ایران متولد شد.

امکانات طراحی وب سایت مشابه زودفود

طراحی وب سایت زودفود این امکان را به مشتریان داده است تا با توجه به موقیت مکانی خود از نزدیک ترین رستوران و با امکان دسترسی به منو،قیمت و امکان مقایسه با سایر رستوران ها خرید کنند.

زودفود اطلاعات رستوران های گرد آوری شده و این امکان را به کاربران می دهند که براساس محل زندگی یا کار خود نزدیک ترین و بهترین رستوران را برای سفارش انتخاب می نمایند.
همچنین رستوران های مختلف لیست انواع محصولات خود را عرضه نمایند و مشتریان با دید باز و راحت تر سفارش غذا بدهند.

کاربران می توانند به وضعیت خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشند و با یک حساب کاربری بتوانند به چند محل سفارش دهند.درصورت تاخیر می توان به وب سایت اعلام کرد و پیگیر سفارش خود باشند و حتی نیز مبلغی از هزینه غذا کسر شود و وارد حساب کاربری شما شود.

از امکانات دیگر که در این نوع وب سایت می توان به مشتریان خود داد اطلاع از تخفیفات روزانه یا دوره ای اعلام شده توسط رستوران ها را با دسترسی آسان در اختیار مشتریان قرار داد.

در ضمن با پرداخت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت بانکی می توانید در زمان خود صرفه جویی نمایید.

این گونه وب سایت ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و جلب رضایت آنان باید از سرعت بالایی برخوردار باشند تا زمانی که کاربری وارد وب سایت شد بتواند با حداکثر سرعت سفارش خود را بدهد.

با پیشرفت به سرعت زودفود خیلی از افراد در این زمینه اقدام به طراحی وب سایت نموده است ، بنابراین برای رقابت با رقبای خود نیاز به سئو وب سایت دارید تا با کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *