طراحی وب سایت

طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی

طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی

به همراه تخفیف ویژه، در این مقاله به بررسی نحوه طراحی وب سایت و اپلیکیشن آگهی، هزینه‌ها و چالش‌های آن خواهیم پرداخت. همچنین امکانات اساسی سیستم‌های آگهی آنلاین را بررسی می‌کنیم.

در اواسط سال 1392 وب سایتی تحت عنوان دیوار در کشور شروع به فعالیت نمود، این وب سایت و اپلیکیشن با محوریت ثبت آگهی آنلاین و با شکل و شمایلی جدید به‌زودی توانست رقبای سنتی خود که با امکانات حداقلی به ثبت آگهی آنلاین می‌پرداختند را کنار زده و به پربازدیدترین وب سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی کشور تبدیل شود.

امروزه وب سایت و اپلیکیشن های زیادی ازجمله دیوار، شیپور، به اما و… در کشور مشغول فعالیت و کسب درآمد از طریق ثبت آگهی با موضوعات مختلف هستند.

نحوه طراحی وب سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی

سیستم‌های ثبت آگهی بر ارتباط بین آگهی‌دهنده و بیننده آگهی طراحی می‌گردند و به دلیل سریع و ارزان بودن جایگزین مناسبی برای ثبت آگهی در مطبوعات هستند. همانطور که میدانید روزانه هزاران هزار آگهی در وب سایت‌های ثبت آگهی کشور ثبت و هزاران نفر نیز در جستجوی کالا یا خدمات موردنظر خود در وب سایت‌های آگهی هستند و این بستر می‌تواند محل مناسبی برای کسب درآمد سرمایه‌گذاران در این حوزه باشد.

وب سایت‌ها و اپلیکیشن های ثبت آگهی و به‌طورکلی سیستم‌های تحت وب توسط شرکت‌های طراحی وب سایت و اپلیکیشن صورت می‌پذیرد. این شرکت‌ها معمولاً با شیوه‌های گوناگون و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی فعالیت می‌نمایند.

چالش‌های طراحی وب سایت و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی

با پیشرفت سیستم‌های آگهی و نیازمندی در کشور و پخش خبر کسب درآمدهای نجومی از این راه، امروزه افراد و سازمان‌های زیادی تمایل به سرمایه‌گذاری در این حوزه و کسب درآمد از این راه دارند. اما ورود به دنیای کسب‌وکارهای مجازی پیش‌نیازها و سازوکارهای مختص به خود را داراست که پیشنهاد می‌شود قبل از ورود به این حوزه در خصوص این پیش‌نیازها مطالعات و پیش بینی‌های لازم را انجام دهید. در این بخش به بررسی برخی از این چالش‌ها می‌پردازیم:

وجود غول‌های بزرگ به‌عنوان رقیب:

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد امروزه وب سایت‌های بزرگی درزمینه ثبت آگهی آنلاین در کشور مشغول فعالیت هستند که دیوار و شیپور ازجمله بزرگ‌ترین آنها می‌باشند. اما آیا شمابه‌جز چند اسم انگشت‌شمار وب سایت یا اپلیکیشن دیگری که مشابه این غول‌ها بوده و توانسته به موفقیت و درآمد چشمگیری دست پیدا کند می‌شناسید؟! جواب ما به این سؤال خیر است. به این دلیل که اکثر این وب سایت و اپلیکیشن های آگهی آنلاین، با کپی‌برداری از غول‌های این حوزه ازنظرموضوعی و فنی سعی در ارائه سیستمی مشابه دارند وطبیعتاً دلیل قانع کننده‌ای برای انتخاب این سیستم به‌جای دیوار یا شیپور ارائه نمی‌دهند.

راه‌حل: پیشنهاد ما برای حل این چالش، تمرکز روی یکی از موضوعات تخصصی می‌باشد. به‌عنوان مثال وب سایت “به اما” با تمرکز بر حوزه خریدوفروش اتومبیل توانست به مرجعی تخصصی جهت ثبت آگهی در این زمینه تبدیل‌شده و بدون نیاز به رقابت با دیوار یا شیپور بازار موردنظر خود را داشته باشد.

عدم مطالعات ساختاری در خصوص بازار هدف و امکانات سیستم:

به‌عنوان یک مشاور در حوزه کسب‌وکارهای مجازی همواره با افرادی مواجه هستم که بدون مطالعات قبلی و فقط با مشاهده یک یا چند وب سایت موفق در یک حوزه خاص قصد راه‌اندازی سیستمی مشابه و کسب درآمد را داشته و به‌عنوان مثال ازجمله {من یک وب سایت شبیه دیوار میخوام!} استفاده می‌کنند. در این میان چند مشکل به وجود می‌آید. اول اینکه شما مزیت رقابتی خود را نسبت به وب سایت مشابه مشخص نکردید. دومین مشکل عدم وجود سندی مشخص به‌عنوان نقشه طراحی سیستم می‌باشد. این بدان معناست که طراحان سیستم برای اطلاع از امکانات و ساختار سیستمی که قصد طراحی آن رادارند فقط با یک وب سایت مشابه مواجه هستند که علاوه بر تغییرات روزانه امکانات، ممکن است بسیاری امکانات آن موردنیاز سیستم نبوده و از پنل مدیریت و امکانات آن نیز بی‌خبر باشند. این دو مشکل و بسیاری موارد دیگر ازجمله معایب نداشتن مطالعات کافی در حوزه راه‌اندازی سیستم‌های ثبت آگهی و ایجاد سند مکتوب امکانات و نحوه اجرای پروژه می‌باشد.

از کجا شروع کنیم؟!

چنانچه شما دوست عزیز مطالعه کننده قصد سرمایه‌گذاری در حوزه سیستم‌های ثبت آگهی آنلاین و طراحی وب سایت و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی رادارید، من و همکارانم در زرگراف پیشنهادت خوبی برای شما داریم.

قدم اول!!

شرکت زرگراف باسابقه طراحی وب سایت‌ها و اپلیکیشنهای ثبت آگهی با محوریت موضوعات عمومی و تخصصی، آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی در سراسر جهان می‌باشد.اولین قدم در طراحی وب سایت و اپلیکیشن نیازمندی آنلاین، عقد قرارداد می‌باشد. در این مرحله با برگزاری جلسه ویژه، جوانب کلی پروژه سنجیده شده و قرارداد کاملی در این خصوص بین شما یا سازمان شما با شرکت زرگراف منعقد می‌گردد. در متن قرارداد معمولاً لیست امکانات، نحوه اجرا، تکنولوژی‌ها ومدت‌زمان اجرای پروژه لحاظ می‌گردد. ما در این قرارداد به شما تعهد می‌دهیم که پروژه آگهی آنلاین شما یا سازمان شمارا به بهترین شکل و سازگار با سلایق شخصی شما پیاده‌سازی کنیم.

طراحی گرافیکی وب سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی

در این مرحله که اولین مرحله طراحی وب سایت و اپلیکیشن می‌باشد، کارشناسان و طراحان ما با شما جلساتی برگزار خواهند کرد. هدف از برگزاری این جلسات آشنایی با سلایق شما و استفاده از آنها در روند طراحی می‌باشد. بعد از برگزاری این جلسات، صفحات گرافیکی وب سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی طراحی و پیش‌نمایش آنها به مشتریان ارائه می‌گردد. مشتریان می‌توانند نظرات و تغییرات احتمالی خود را در این مرحله ارائه نمایند.

کد نویسی وب سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی

صفحات تأیید شده گرافیکی جهت پیاده‌سازی و کد نویسی امکانات سیستم در اختیار تیم برنامه‌نویسی زرگراف قرار می‌گیرند. این تیم با تجمیع جمعی از متخصصین جوان کشور همواره از چالش‌های کد نویسی در سیستم‌های خاص و پیچیده استقبال نموده و به‌صورت اختصاصی امکانات موردنظر شمارا پیاده‌سازی می‌نمایند. بعد از پایان مرحله کد نویسی و انجام تست‌های امنیتی و کاربردی، پروژه آماده تحویل به مشتریان عزیز خواهد بود.

تحویل و پشتیبانی وب سایت و اپلیکیشن ثبت آگهی

بعد از اتمام روند اجرایی پروژه درج آگهی آنلاین، سیستم طی جلساتی به مشتریان گرامی یا نمایندگان آنها تحویل و روند استفاده از سیستم و پنل مدیریت آن آموزش داده می‌شود. همچنین عملکرد و اجرای سیستم تا زمان مشخصی از روز تحویل توسط شرکت زرگراف به‌طور رایگان پشتیبانی خواهد شد.

وب سایت‌ها و اپلیکیشن های طراحی‌شده توسط زرگراف، به علت کد نویسی اختصاصی و تحلیل کامل سیستم قبل از طراحی، همواره قابل توسعه و تغییرات امکاناتی و کاربردی خواهند بود. و این مهم نگرانی برخی از کارفرمایان محترم را در خصوص توسعه سیستم درخواستی خود در آینده برطرف می‌نماید.

امروز شروع کنید!!

با توجه به افزایش روزافزون تعداد وب سایت‌های آگهی و درنتیجه افزایش رقبا در این زمینه، هرروز تأخیر در شروع به‌کار افرادی که قصد فعالیت در این حوزه رادارند می‌تواند باعث ضرر آنها باشد. در همین خصوص چنانچه شما نیز بامطالعه مطالب بالا، قصد طراحی وب سایت و اپلیکیشن های ثبت آگهی، نیازمندی و… رادارید می‌توانید همین امروز با کارشناسان ما در زرگراف تماس گرفته و از مشاوره رایگان و شرایط ویژه ما برای طراحی این سیستم‌ها مطلع شوید. همچنین شما می توانید از خدمات زرگراف در زمینه بازاریابی دیجیتال در رشت استفاده نمایید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *