افراد در طول روز ساعت ها از وقت خود را در محیط کاری و محیط منزل سپری می نمایند ممکن است عوامل موجود در فضای آن خواسته یا ناخواسته بر روحیه افراد تاثیر بسیاری می گذارد. تغییرات دکوراسیون در محیط کاری و منزل می تواند برای بهبود روحیه مناسب باشد.

در عصری زندگی می کنیم که اینترنت حکم روایی می کند و بسیاری از مردم برای صرفه جویی در زمان، کارهای روزمره خود را از طریق اینترنت انجام می دهند که باعث شده داشتن سایت برای هر شرکت و موسسه ای یکی از ضرورت های برای کسب و کارشان بشمار آید.

افراد به دلیل نداشتن وقت کافی، رفت و آمد و دیدن یک به یک شرکت های دکوراسیون برای آنها کار دشواری می باشد بنابراین با طراحی سایت دکوراسیون این امکان را به افراد می دهید تا در هر مکان و زمانی بتوانند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

چرا طراحی سایت دکوراسیون

در طراحی سایت دکوراسیون می توانید به معرفی شرکت و محصولات تان بپردازید و با مشتریان خود در ارتباط باشید و نیز می توانید با مشتریان قدیم خود نیز در ارتباط باشید و با قرار دادن نمونه کارهای جدید می توانید آنها را ترغیب نمایید تا مجدد با شما کار نمایند.

برای اینکه نمونه کارهای خود را به روز نمایید باید در هر مدت زمان کوتاهی به کاتالوگ های خود را اضافه نمایید که این کار باعث می شود مبلغ بسیاری را بپردازید اما در طراحی سایت برای یک بار هزینه پرداخت می نمایید و بدون محدودیت مکانی می توانید تمامی نمونه کارهای خود را دسته بندی نمایید و به نمایش بگذارید.

می توانید در طراحی سایت خود فروش آنلاین را داشته باشید و نیز امکان پرداخت از طریق تمامی درگاههای بانکی را داشته باشید.

با طراحی سایت این امکان را به مشتریان می دهید تا بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روزی بتوانند از کارهای شما بازدید نمایند و به نوعی ویترین 24 ساعته در اختیار آنان قرار دهید و همچنین شما نیز در 24 ساعت از شبانه روزی فروش خود را داشته باشید. همچنین در فروش خود محدودیت مکانی نداشته باشید و در تمامی نقاط شهر یا کشور خود را معرفی نمایید و ارائه خدمات نمایید.

همانطور که گفته شد در عصری می باشیم که اینترنت حکم روایی می کند در نتیجه تبلیغات از حالت سنتی خود بیرون آمده است و بصورت مدرن شده است. همچنین برای تبلیغات بصورت سنتی باید هرچند وقت یکبار هزینه سنگینی را برای تبلیغات در مجلات، بیلبوردها و… پرداخت نمایید بنابراین با طراحی سایت دکوراسیون برای یک بار این هزینه را پرداخت کرده اید.

با داشتن طراحی سایت باعث می‌شوید تا به کسب و کار خود رونق ببخشید و در کنار آن اعتبار و اطمینان مشتریان خود شوید و جذب مشتری نمایید یا به نوعی بازاریابی اینترنتی نمایید.

گرافیک سایت

از نظر گرافیکی باید ظاهری ساده و شیک داشته باشد و دسترسی ساده به امکانات داشته باشد چرا که به نوعی فروشگاه اینترنتی دارید.

در این سایت باید از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید و نیز با قرار دادن تصاویر به صورت سه بعدی و 360 درجه برای مخاطبان به نمایش بگذارند، در کنار آن نیز می توانید تصاویر از قبل و بعد تغییرات دکوراسیون قرار دهید که این کار تاثیر بسیاری در طراحی سایت شما دارد.

امکانات سمت کاربر

  • امکان مشاهده سوابق شرکت و پروژه های انجام شده
  • خرید آنلاین و پرداخت بانکی
  • امکان رزرو وقت برای بازدید کارشناس دکوراسیون

امکانات سمت مدیر:

  • معرفی مجموعه و تاریخچه فعالیت
  • فروش آنلاین محصولات و خدمات
  • ثبت پروژه های انجام شده و در حال انجام
  • معرفی و مقایسه محصولات مختلف
  • دسته بندی نمونه کارها (‌دکوراسیون منزل، دکوراسیون داخلی تجاری، داخلی اداری و … )
  • دسته بندی سبک های دکوراسیون ( کلاسیک، مدرن، مینیمال و … )
  • معرفی برترین ها، پرفروش ترین، جدید ترین ها
  • ارسال کاتالوگ های روز به کاربران
  • آخرین اخبار و مقالات مربوط به دکوراسیون
  • فرم ارتباط با ما
  • عضویت و ثبت نام کاربران
  • امکان خبرنامه RSS
  • امکان ثبت نام انتقادات و پیشنهادات
  • آمار تعداد کاربران، بازدید مطالب، دیدگاه ها
  • تماس با ما (‌آدرس بر روی نقشه گوگل، آدرس ایمیل، شماره تماس، معرفی شبکه‌های اجتماعی که در آن فعالیت دارید.)

همانطور که می دانید امروزه استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌ها بالا می‌باشد و بسیاری از افراد با استفاده از آن به جستجو سایت مورد نیازشان می باشند بنابراین ریسپانسیو یا همان واکنشگرا بودن سایت نیز از نکات مهم می باشد تا بتوانید از طریق موبایل و تبلت بازدید سایت خود را بالا ببرید.

همچنین با قرار دادن مشاوره آنلاین این امکان را به مشتریان می دهید تا بتوانند بصورت آنلاین با شما در ارتباط باشند و سوالات خود را از شما بپرسند و مشاوره بگیرن که ارائه خدمات به جذب مشتری و درآمد بیشترتان کمک بسیاری می نماید.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی

در فروشگاه دکوراسیون داخلی می توانید بصورت آنلاین محصولات خود را به فروش برسانید، همچنین با تامین کنندگان محصولات دکوراسیون داخلی (‌کاغذ دیواری، کف پوش، روشنایی و ….) که با آنها همکاری دارید می توانید این امکان را به آنها دهید تا به غیر از همکاری با شرکت دکوراسیون محصولات خود را در فروشگاه آنلاین شما به فروش برسانند.

کارشناس دکوراسیون داخلی

با قرار دادن امکان رزرو وقت اینترنتی برای اینکه کارشناس دکوراسیون برای بازدید و برآورد قیمت مکانی که قرار است در آن تغییرات صورت گیرد، برود. این کار باعث بهبود چیدمان و بکار‌گیری اجزای بهتر در فضا می باشد.

این گونه سایت هایی از آنجایی که از تصاویر و ویدیو بسیاری استفاده می شود باید از نظر لود شدن تصاویر و ویدئو ها از سرعت بالایی برخوردار باشد. چرا که زمانی بازدید کننده وارد سایت شما می شود به قصد دیدن نمونه کارهای شما می آید که اگر سرعت لود تصاویر باشد افراد از سایت شما خارج می شوند که در نتیجه باعث می شود بازدید خود را پایین بیاورید و جذب مشتری نخواهید داشت.

سئو سایت

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد تغییرات دکوراسیون در منزل، شرکت، رستوران و… انجام می دهند همچنین افرادی که در این حرفه فعالیت دارند نیز بسیار می باشند.بنابراین با طراحی سایت به موفقیت کامل دست پیدا نخواهید کردید بلکه موفقیت کامل را زمانی بدست خواهید آورد که با داشتن سئو سایت مناسب یا بهینه سازی موتورهای جستجو رعایت شود تا زمانی که کاربر به دنبال سایت دکوراسیون است موتورهای جستجو کاربر را به سمت شما هدایت نماید چرا که موتورهای جستجو بعد از سرچ کاربر، کاربران را به رتبه های بالا در صفحه اول هدایت می کند.

بنابراین اگر در موتورهای جستجو دارای رتبه بالایی باشید قطعا بازدید سایت تان بالا می رود که در نهایت باعث می شود مشتریان بیشتری را جذب نمایید. همچنین داشتن رتبه بالا نشان دهنده اعتبار شما است. همچنین شما می توانید از خدمات زرگراف در زمینه بازاریابی دیجیتال در رشت استفاده نمایید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *