طراحی اپلیکیشن در گیلان رشت

طراحی اپلیکیشن در گیلان

اگر ایده ای در در ذهن برای طراحی اپلیکیشن دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، یا نمی دانید برای شروع چه اقدامی انجام دهید با ما همراه باشید تا ما در این آموزش از زرگراف شما را یاری کنیم.

مشخص کردن ایده

در ابتدای کار شما باید خصوصیت ها و مزیت های کسب و کار اینترنتی خود را نسبت به سایر اپلیکیشن های دیگر مشخص نمایید، این مزایا هر چقدر مهم تر و تاثیر گذار تر باشند اثر بیشتری در سرعت رشد و موفقیت شما خواهند داشت. در طراحی یک اپلیکیشن آسان کردن هر چه بیشتر خرید کاربر و کمک بیشتر در راهنمایی خرید او و آسانی فرآیند خرید یا خدمات مواردی است که بسیار موثر در افزایش محبوبیت و کاربردی شدن اپلیکیشن شما خواهد داشت.

مشخص کردن ایده

مشخص کردن طرح

بعد از آنکه شما مزیت ها و قابلیت های کلی نرم افزار خود را مشخص کردید و جزئیات اپلیکیشن خود را بر روی برگه پیاده سازی کردید باید یک راهنمای تصویری کامل از اپلیکیشن خود طراحی کنید. با این کار ایده شما روشن‌تر و ملموس‌ می‌شود. به این طرح تصویری wireframe می گویند.

طرح گرافیکی اولیه

در این گام طراحان، رابط‌ گرافیکی اپلیکیشن را طراحی می‌کنند. رابط‌کاربری بخش بسیار مهمی از اپلیکیشن است. شما باید با طرح‌ها، بیننده را جذب کنید. دقت کنید که رابط کاربری باید بر اساس سلایق بازار هدف باشد، نه بر اساس سلیقه خودتان!

طرح گرافیکی اولیه

برنامه نویسی ظاهر اپلیکیشن (front-end)

بعد از آنکه ظاهر طراحی گرافیکی اپلیکیشن انجام گشت. نوبت به برنامه نویسی front اپلیکیشن می رسد. در این مرحله ظاهر گرافیکی اپلیکیشن با توجه به طرح گرافیکی اولیه اپلیکیشن شما کد نویسی می شود.

 

برنامه نویسی back-end

برنامه نویسی back-end

در این مرحله شما باید سرورها، API ها و نمودارهای داده خود را مشخص کنید. ضروری است که نمودارها واضح باشند، چون در طول پروژه از آنها به عنوان دستورالعمل استفاده خواهید کرد.

 

تست و اصلاح اپلیکیشن

در این قسمت شما باید عملکرد اپلیکیشن را چه از لحاظ ساختاری و چه از لحاظ رابط کاربری تست کنید. شما باید تست‌های زیادی را انجام دهید تا مطمئن شوید تمام قسمت‌های اپلیکیشن به‌درستی کار می‌کند. اگر در موقع تست با مشکل یا اشکالاتی برخورد کردی وقت خود را روی اصلاح کردن آنان بگذارید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

 

تست و اصلاح اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در گیلان و رشت

زرگراف در استان گیلان و شهر رشت به صورت حرفه ای طراحی سایت ، اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ را انجام می دهد. شما می توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن و همچنین مشاوره رایگان به این صفحه تماس با ما مراجعه کنید یا با شماره 01333237480 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *