افزونه درگاه پرداخت اینترنتی ووکامرس

افزونه درگاه پرداخت ووکامرس

بعد از نحوه ایجاد محصول در ووکامرس به سراغ افزونه درگاه پرداخت ووکامرس می رویم که مخاطب و مشتری شما بعد از انتخاب و بررسی نهایی محصول یا خدمات شما به صفحه پرداخت هدایت شود. به عبارت دیگر برای پرداخت محصول در ووکامرس نیاز است صفحه شما به یک درگاه بانکی متصل گردد. ابتدا این موضوع را بدانید که برای پرداخت دو نوع درگاه پیش روی شماست:
پرداخت با درگاه مستقیم
پرداخت با درگاه غیر مستقیم
1. در این روش پرداخت، کاربر بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید و تکمیل خرید به صورت مستقیم به یکی از بانک ها مثل ملت، ملی، پارسیان و … وصل می شود. یعنی ما به صورت مستقیم از بانک مربوطه درگاه پرداخت دریافت کرده ایم. مثل سایت خودمون که به صورت مستقیم به درگاه بانک ملت وصل می شود.
2. یک مدل درگاه پرداخت داریم که به غیر مستقیم معروف است یعنی ما به جای گرفتن درگاه از بانک، از واسط درگاه می گیریم. وقتی مشتری می خواهد هزینه محصول را پرداخت کند ابتدا به سایت واسط بانک وصل می شود و سپس به بانک اصلی، در این روش باید مدیر فروشگاه درصدی (معمولا بین ۱ تا ۲٫۵ درصد) به عنوان کارمزد به سایت واسط پرداخت کند.

شاید بپرسید خوب چه کاریه برم از واسط درگاه پرداخت ووکامرس بگیرم و کارمزد پرداخت کنم. باید این را اضافه کنم برای گرفتن درگاه مستقیم باید سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. واقعا گرفتن نماد اعتماد بسیار سخت و طاقت فرسا است. ولی برای گرفتن درگاه بانک غیر مستقیم فقط اسکن شناسنامه و کارت ملی کافیه است.

افزونه درگاه پرداخت

حالا شما بر اساس نیاز و توانتون می توانید یک درگاه را استفاده کنید. اگر نمی خواید کارمزد بدید و به صورت مستقیم به درگاه بانکی مثل بانک ملت وصل بشید باید از درگاه های مستقیم استفاده کنید مثل درگاه بانک ملت، تجارت، پارسیان و …، اما اگر عجله دارید و می خواهید بدون هیچ دردسری درگاه پرداخت بگیرید و سریع فروشگاه به بانک وصل بشه درگاه غیر مستقیم واقعا عالی هستند و فروشگاه شما با کمترین زمان ممکن به بانک وصل می شود و حدود یک درصد هم کارمزد می دهید که واقعا چیزی نیست. مثلا اگر یک محصول شما ۱۰۰ هزار تومن پولش باشه باید هزار تومن به سایت واسط، کارمزد پرداخت کنید.

افزونه درگاه پرداخت ووکامرس برای پرداخت مستقیم

بهترین افزونه برای درگاه پرداخت مستقیم، افزونه درگاه پرداخت بانک ملت و سامان ووکامرس هستش، که هم به صورت رایگان ارائه شده هم به صورت کامل آپدیت شده در اینترنت مجود م باشد. این افزونه تعدادی ویژگی دارد که در بخش زیر به صورت لیست قرار داده ایم:

  • سازگاری با آخرین نسخه فروشگاه ساز ووکامرس
  • امکان پرداخت وجه بر اساس واحد پولی ریال، تومان و هزار تومان
  • کد نویسی شده بر اساس آخرین متد و مستندات بانک ملت
  • امکان تعیین پیام دلخواه در صورت لغو پرداخت وجه
  • امکان تغییر و مشخص نمودن پیغام در صورت پرداخت موفقیت آمیز
  • امکان تعیین پیام دلخواه در صورت عدم پرداخت موفقیت آمیز و نمایش علت خطا

اگر می خواهید افزونه درگاه پرداخت بانک ملت و سامان ووکامرس را دانلود کنید برا این کار کافیه به لینک زیر بروید و آن را دانلود کنید. سپس آن را نصب کنید اگر نمی دانید چطور، این صفحه را مطالعه فرمایید.

افزونه درگاه پرداخت ووکامرس برای پرداخت مستقیم

بهترین افزونه برای درگاه پرداخت مستقیم، افزونه درگاه پرداخت بانک ملت و سامان ووکامرس هستش، که هم به صورت رایگان ارائه شده هم به صورت کامل آپدیت شده در اینترنت مجود م باشد. این افزونه تعدادی ویژگی دارد که در بخش زیر به صورت لیست قرار داده ایم: سازگاری با آخرین نسخه فروشگاه ساز ووکامرس امکان پرداخت وجه بر اساس واحد پولی ریال، تومان و هزار تومان کد نویسی شده بر اساس آخرین متد و مستندات بانک ملت امکان تعیین پیام دلخواه در صورت لغو پرداخت وجه امکان تغییر و مشخص نمودن پیغام در صورت پرداخت موفقیت آمیز امکان تعیین پیام دلخواه در صورت عدم پرداخت موفقیت آمیز و نمایش علت خطا اگر می خواهید افزونه درگاه پرداخت بانک ملت و سامان ووکامرس را دانلود کنید برا این کار کافیه به لینک زیر بروید و آن را دانلود کنید. سپس آن را نصب کنید اگر نمی دانید چطور، این صفحه را مطالعه فرمایید.
بعد از نصب و فعال سازی نوبت به تنظیم حساب بانکی می رسد. ترمینال آیدی – نام کاربری – کلمه عبور را که از شرکت به پرداخت دریافت نموده اید را در این قسمت ها وارد نمایید.
درگاه پرداخت بانک ملت

تنظیمات حساب بانک سامان و روند آن نیز مشابه بانک ملت می باشد.

افزونه درگاه پرداخت ووکامرس برای پرداخت غیر مستقیم

اگر می خواهید سایت را درگاه غیر مستقیم وصل کنید می توانید از سایت زرین پال کمک بگیرید کافیه در این سایت ثبت نام کنید و درگاه بگیرید و بعد افزونه پرداخت امن زرین پال برای ووکامرس را نصب کنید به راحتی سایت شما به درگاه بانکی وصل می شود. این افزونه تعدادی ویژگی دارد که در بخش زیر لیست کرده ایم:

  • سازگار با آخرین نسخه ووکامرس
  • پنل تنظیمات ساده و کاربرپسند
  • تنظیم پیام دلخواه در هنگام پرداخت موفقیت آمیز ، انصراف از پرداخت و یا لغو پرداخت
  • قابلیت نمایش کد رهگیری زرین پال همراه با کد میانبر
  • نمایش خطاهای درگاه پرداخت
  • قابلیت پرداخت بر اساس واحد پولی ریال و یا تومان و یا هزار تومان و …

اگر می خواهید افزونه پرداخت امن زرین پال برای ووکامرس را دانلود کنید کافیه روی لینک زیر کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

بعد از اینکه افزونه پرداخت امن زرین پال برای ووکامرس را نصب کردید از منوی ووکامرس روی گزینه پیکربندی کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات ووکامرس شوید.در این بخش باید روی تب تسویه حساب کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات پرداخت ووکامرس شوید در این بخش به انتهای همین صفحه بروید مانند تصویر زیر تا به لیست درگاه های پرداخت موجود در ووکامرس شوید:

درگاه پرداخت زرین پال

در این بخش روی گزینه پرداخت امن زرین پال کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات افزونه درگاه پرداخت زرین پال ووکامرس شوید مانند تصویر زیر:

درگاه پرداخت زرین پال

فعال سازی/غیرفعالسازی : با انتخاب این گزینه افزونه را فعال می کنید.
عنوان درگاه : در این بخش می توانید عنوان درگاه را وارد کنید. این متن وقتی نماش داده می شود که کاربر می خواهد درگاه پرداخت را در صفحه پرداخت انتخاب کند.
توضیحات درگاه : هر متنی در این بخش بنویسید بعد از اینکه مشتری این درگاه را جهت پرداخت هزینه انتخاب کرد نمایش می دهد.
مرچنت کد : این بخش مربوط به کد اتصال به درگاه بانکی می باشد. کدی که سایت زرین پال جهت ارتباط با درگاه و اتصال به بانک در اختیار شما قرار می دهد را اینجا وارد می کنید.
فعالسازی زرین گیت : اگر از سایت زرین پال زرین گیت دارید می توانید تیک این گزینه را بزنید. زرین گیت برای پرداخت مستقیم است. یعنی بدون وارد شدن به سایت زرین پال، سریع وارد بانک مورد نظر می شود.
پیام پرداخت موفق : پیام نمایش داده شده در هنگام پرداخت موفق
پیام پرداخت ناموفق : پیام نمایش داده شده در هنگام پرداخت ناموفق.
ذخیره تغییرات : برای اعمال تغییرات انجام شده این گزینه را انتخاب کنید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *