ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

توسط شرکت تبلیغاتی زرگراف

اهمیت تابلو تبلیغاتی و سر در ب مغازه برای کسب و کار ها

 همه صاحبین مشاغل سعی بر این دارند که مشتریان قدیمی را حفظ کرده و بتوانند مشتریان جدیدی را جذب کنند تا در نهایت فروش خود را بیشتر کرده و مشتریان وفادار ایجاد کنند. روش های زیادی برای معرفی برند یا نوع کسب وکار و شیوه خدمات دهی وجود دارد ، اما اینکه کدام راه تبلیغاتی را انتخاب کنیم همه به شناسایی رفتار مشتریان بستگی دارد .تابلو تبلیغاتی و بیلبورد در دنیای تبلیغات کنونی یکی از مهم ترین و اثر گذارترین ابزار های تبلیغاتی به حساب می آیند. پیام مندرج بر روی تابلو تبلیغاتی  به سرعت خوانده می شود و باعث تحریک مشتریان شما خواهد شد تا به شما توجه کنند.

تابلو های تبلیغاتی تاثیر زیادی بر روی ذهن و  فکر مخاطبین به جا میگذارند که این تاثیر ناشی از جلوه های بصری تابلو تبلیغاتی است.

اگر شما فروشگاه یا مغازه ای داشته باشید قطعا برای معرفی خدماتی که انجام می دهید و برند خود نیاز به نصب یک تابلوی تبلیغاتی برای سردرب فروشگاهتان دارید. هدف اصلی از ساخت و سفارش تابلو تبلیغاتی معرفی کسب و کار یا خدمات یا محصولی خاص است و زیبایی و کیفیت تابلو تبلیغاتی می تواند ذهنیت اولیه مناسبی برای مشتریان شما ایجاد کند و در نهایت در ذهن آن ها تصویر مثبتی از شرکت یا کسب و کار شما به جا بماند. در حقیقت تابلو ها پرستیژ کاری شما را بالا می برند و به کار شما هویت می بخشند.

اگر تمام اصول و استاندارد ها شامل طراحی ، گرافیک و متریال متناسب با هویت و نوع فعالیت فروشگاه یا مغازه به درستی رعایت شود می توان گفت یک تابلوی تبلیغاتی تا سال ها در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. و راهی برای پیشرفت در کسب و کار شما و  بهتر دیده شدن شما است.

تابلوسازی به شیوه های مختلفی صورت می گیرد و تابلوها  به صورت تابلو سر در مغازه یا فروشگاه نصب می شود. داشتن تابلو تبلیغاتی به قدری حائز اهمیت است که هر مغازه یا فروشگاه بدون تابلو همانند خانه بدون پلاک و مشخصات می ماند و این تابلو است که به رهگذران می گوید شما در داخل مغازه خود چه کالاهایی را می فروشید یا چه خدماتی ارائه می دهید.

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ساخت انواع تابلو تبلیغاتی توسط زرگراف هستید از شماره های زیر برای برقراری تماس با ما استفاده کنید یا شماره خود را در کادر پایین وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

لیست خدمات تابلو سازی تبلیغاتی زرگراف

 تابلو چلنیوم
تابلو استیل
تابلو نئون پلاستیک یا لبه پلاستیک
تابلو فلزی
تابلوهای رینگی
تابلوهای ال ای دی یا تابلو روان
تابلو نئون شیشه ای
تابلو فلکسی

تابلو لایت باکس
بنر
تابلوهای کوچک و راهنمای حکی
تلویزیون شهری
استند تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی دیجیتال
تابلو ترموود
تابلو کامپوزیت

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی و کاربرد آن ها

یکی از روش های پر طرفدار و تاثیرگذار برای تبلیغات استفاده از تابلو تبلیغاتی است. اگر شما نیز یک مغازه، شرکت و فروشگاه دارید، برای معرفی خود و همچنین شغلتان برای سر درب محل کار احتیاج به نصب یک تابلوی تبلیغاتی خواهید داشت. و با توجه به نوع شغل خود می توانید نوع تابلو تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید تمام اصول و قواعد اگر در یک تابلوی تبلیغاتی که شامل طراحی ، گرافیک و متریال است در مورد محصول مورد نظر رعایت شود تابلو تبلیغاتی شما در ذهن مخاطب خواهد ماند. در ادامه با انواع تابلوهای تبلیغاتی آشنا خواهید شد همراه ما باشید.  

تابلوی تبلیغاتی یکی از بهترین راه ها برای بهتر دیده شدن شما است .شما می توانید به وسیله این تابلوها نام برند خود و نوع خدماتی که ارائه می دهید معرفی نمایید . در واقع تابو تبلیغاتی هویت شغل شما را نشان می دهند. اگر شما نیز قصد خرید یک تابلو تبلیغاتی را دارید به این نکته توجه کنید که برای خرید تابلوهای تبلیغاتی باید به بعضی نکات مهم توجه داشته باشید. یکی از نکات مهم تابلوهای تبلغاتی کیفیت و مقاومت بالا است.به یاد داشته باشید در انتخاب تابلوهای تبلیغاتی باید به رنگ و طرح تابلو دقت کنید برا ی مثال بهتر است طرحی که برای تابلو تبلیغاتی انتخاب می کنید با برند و یا خدماتی که ارائه می دهید هماهنگی داشته باشد.

تابلوهای تبلیغاتی چیست؟

امروزه تابلوسازی یکی از صنعت‌های مهم در کسب و کار مردم است.تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها را می توان برای هر بخش از جمله  تابلوهای راهنما برای سالن ها ، کالای فروشگاه، ، صفات مغازه های فست فود، تابلوهای مهمان نوازی، نشانه و علائم هتل و رستوران فستیوال تطبیق داد.انواع تابلو تبلیغاتی عبارت اند از تابلو برجسته، چلنیوم، پلاستیکی، فلزی و…شما می توانید از این نوع تابلوها برای همه مکان ها استفاده کنید. می توان گفت این مدل از تابلوها بهترین انتخاب برای انجام تبلیغات است.با توجه به نوع تابلوی ساخته شده می تواند برای روز یا شب تاثیر بیشتری داشته باشد. زیربنای اصلی اکثرتابلو های تبلیغاتی بر مبنای حروف برجسته بوده که برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود که عبارتند از :

  • تابلو شرکتی
  •  تابلو مغازه
  • تابلو فروشگاهی

با پیشرفت دستگاه های حروف ساز، ساخت تابلوهای مدرن زیادی
مدرن زیادی مرسوم شده است.
دستگاه هایی که برای ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده می شوند دستگاه برش لیزری و دستگاه سی ان سی هستند که ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را سریعتر و بدون ایجاد لبه های نوک تیز و موج دار  کرده است.

انواع تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

تنوع در تابلوهای تبلیغاتی زیاد است در ادامه مطلب به صورت مختصر با آن ها آشنا می شوید  و کابرد هرکدام را مورد بررسی قرار می دهیم.

تابلوهای پشت بامی

این تابلو در پشت بام ها و نقاط مرتفع نصب می شود. تابلوهای پشت بامی چون در ارتباط مستقیم با شرایط آب و هوایی هستند، آسیب خواهند بودبه همین دلیل برای زیرسازی آن ها از پروفیل آهن استفاده شده است.

توجه داشته باشید حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی به کار برده می شود از جنس استیل، چلنیوم، پلکسی است.

عوامل  تاثیرگذار در طراحی و پیاده سازی تابلو پشت بامی چیست؟

1.     کیفیت تابلوهای پشت بامی

می توان گفت استفاده از متریال و ابزارهای با کیفیت در ساخت تابلو تبلیغاتی باعث شفافیت و افزایش میزان انتشار نور آن می شود، برای مثال زمینه اصلی تابلو، نوع لامپ های نورپردازی و زیرساز پروفیل آهنی که می تواند با استفاده از چوب پلاست، کامپوزیت و ترموود باشد.

2.     نورپردازی تابلوهای پشت بامی

نورپردازی تابلو پشت بامی مهم بوده و باید به صورتی باشد که در ارتفاع زیاد، بتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید همچنین رنگ شناسی نیز در این مورد تاثیر زیادی برای دیده شدن دارد.

3.     اندازه و ابعاد تابلوهای پشت بامی

این تابلو ها با توجه به مسافت و ارتفاع بالایی که نصب می شوند، باید دارای اندازه و ابعاد بزرگتری باشند به این دلیل که هر چقدر ارتفاع از زمین بیشتر شود اجسام کوچکتر به نظر خواهند رسید. بنابراین باید بزرگتر ساخته شوند تا افراد بتوانند به راحتی مشاهده کنند.

تابلو فلکسی

تابلوی فلکسی یکی از زیباترین تابلوهایی است که نورپردازی دارد. حروف برجسته آن از جنس فلکسی بوده به همین دلیل آن را فلکسی برجسته نیز می نامند. از تابلوی فلکسی بیشتر برای سر درب فروشگاه ها، مغازه و شرکت ها و بیلبوردها استفاده می شود.می توان انواع مختلف تابلو فلکسی از جمله ریلی، اسکلت فلزی، مکعبی و سپری تهیه کرد.

مزایای تابلو فلکسی

  • با توجه به اینکه فلکسی قابلیت عبور نور را دارد، مهتابی و لامپ فلورسنت روشنایی بخش آن است.
  • به صرفه است  زیرا یک لامپ 120 تا 60 سانتی متری برای پشت فلکسی مناسب است.
  • مقاومت در برابر شرایط محیطی با وجود رویه ابریشمی و پوشش کوتینگ بر روی آن
  • نوع کره ای آن کیفیت بالاتری داشته و مقرون به صرفه تر است.
  • رویه فلکس به راحتی تعویض می شود و در صورت نیاز پس از یک مدت به راحتی می توانید طرح آن را تغییر دهید
  • قابلیت طراحی هر گونه محتوا و یا تصویر بر روی تابلو

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم خاص ترین و مشهورترین تابلو تبلیغاتی است؛ چراکه شما می توانید انواع مختلف این نوع تابلو را مورد استفاده قرار دهید مجتمع ها، رستوران ها , مغازه ها , بانک  و خیلی از مکان های دیگر از تابلو چلنیوم استفاده می کنند. دارای تنوع رنگی بوده  و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به آن تابلوی حروف برجسته نیز می گویند. این تابلو انواع مختلفی دارد از جمله چلنیوم ستاره ای،چلنیوم الماسی و چلنیوم کریستالی.

1- تابلو چلنیوم ستاره ای

این تابلو از زیبایی و جذابیت برخوردار است .برای ساخت این نوع تابلو تبلیغاتی از دو ورق پلکسی گلس برای ایجاد حروف و برای قسمت زیرساز تابلو از ورق پی وی سی و همچنینبرای نور پردازی تابلو از لامپ های اس ام دی ، کنترلر و منبع تغذیه استفاده شده است.

2-تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم الماسی و چلنیوم ستاره ای یک نوع تابلو هستند تنها نحوه نورپردازی آن متفاوت است و به همین جهت نام های متفاوت دارند.برای ساخت این تابلو از دو پلکسی گلس استفاده می شود و برش هایی بر روی پلکسی دوم ایجاد می شود که این برش باعث شکست نور خواهد شد و آن را با توجه به نوع برش به شکل ستاره و یا الماس نمایش می دهد.

3-تابلو چلنیوم کریستالی

تابلوی کریستالی نیز مانند تابلو ستاره ای  و الماسی ساخته می شود. در این نوع تابلو نیز برش هایی برای شکست نورایجاد می شود و تابلو ساز دانه های کریستالی را بر روی پلکسی می پاشد که باعث می شود پس از روشن شدن تابلو، تکه های شیشه ای مانند کریستال به دید مخاطبان منعکس خواهد شد.این نوع تابلو مقرون به صرفه است.

4-تابلو چلنیوم طلایی

در تابلو چلنیوم طلایی از پلکسی گلس رنگ طلایی با نور های طلایی استفاده می شود این تابلو مانند طلا درخشان می شود و قطعا نظر هر کسی را حتی از دور به خود جذب خواهد کرد.

تابلو فلزی

هنگامی که یک تابلو با استفاده از آلیاژهایی مانند برنز،آهن، مس، روی و برنج  ساخته شود بهآن تابلو فلزی می گویند.

با توجه به اینکه فلزات مقاومت بالایی در برابر تیرگی رنگ  و زنگ زدگی  ندارند، از ورقی به نام استیل استفاده شد تا بتوان تابلویی بدون تغییر رنگ ساخته شود.

با این حال هنوز مشتریانی هستند که تابلو فلزی را ترجیح می دهند به دلیل قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی.

حروف برجسته ای که در این تابلوها استفاده میشود از جنس فلز است و نور را از خود عبود نمی دهند، به همین دلیل برای نورپردازی در تابلوی فلزی از سطح پایه ای استفاده می شود که می توان تابلو فلزی با نور مخفی یا بک لایت ایجاد کرد. . مکان هایی که نیاز به نوردهی تابلو نباشد کاربرد دارد. به طور مثال در بیمارستان ها، داخل مجتمع های مسکونی ، اداری و تابلو های ورودی و خروجی خیابان قابل استفاده می باشند. قیمت تابلو فلزی نسبت به دیگر تابلو ها مانند چلنیوم پایین تر است

تابلو استیل

این نوع تابلو یکی از رایجترین تابلوهای تبلیغاتی بوده که برای مکان های مختلف کاربرد دارد امروزه از استیل برای حروف برجسته تابلوتبلیغاتی، به علت عدم تغییر رنگ  و تیرگی استفاده می شود.برای مثال برای تابلو فروشگاهی و مغازه استفاده می شود و به جهت استفاده از ورق های نقره ای ، طلایی  ، طلایی براق و … نمای زیبایی را به تابلو خواهد داد. می توان ازاین تابلو در داخل و بیرون محل کار استفاده کرد.

مزایای تابلو استیل

تابلوهای استیل با توجه به استفاده از کروم و کربن  قیمت بالایی دارد

برای نور پردازی آن می توان از دو روش نور اندریک یا رینگی استفاده نمود که در شب جلوه زیبایی به تابلو می دهد. 
در برابر شرایط جوی و نور خورشید مقاومت بالایی دارد

تابلو های حروف برجسته استیل با ورق های پلکسی گلاس آمیخته شده اند و لبه های آن از ورق های استیل می باشد که زیبایی آن را افزایش داده است و می توانید انواع طرح ها را بر روی آن پیاده سازی نمایید. 
به این نکته توجه داشته باشید که ورق های استیل استفاده شده در تابلو استیل باید دافع آهن ربا باشد و میزان کروم و کربن آن بیشتر و در نتیجه مقاومت بالاتری دارد و همچنین قیمت آن نسبت به ورق های معمولی بیشتر است.

تابلو پلاستیل

یکی دیگر از تابلوهای ترکیبی تابلو پلاستیل است که با ادغام ورق پلکسی گلس و استیل  حروف برجسته ساخته می شود.

تابلو پلکسی

تابلو های پلکسی که پلکسی گلاس نیز نامیده می شوند این تابلو ها با طراحی و ساخت با کیفیت می تواند برای مغازه یا طرح های لوگوی شما مورد استفاده قرار بگیرند به این دلیل که سبک بوده  و نصبی آسان دارند . نام تجاری plexi  glass  است با توجه به اینکه درقابلیت استفاده در فضای باز و بسته  را دارد به عنوان کاربری ترین تابلو های تبلیغانی به شناخته شده است و به وسیله  نورپردازی داخلی می توان به دو صورت تخت و حروف برجسته از آن استفاده کرد . کاربرد تابلو های در سردرب ،لایت باکس ها ، میز های تریبونی و ساخت لوگو تابلو های راهنما استفاده می شود. ورق های پلکسی معمولا در ابعاد 120 در 180 بوده و بسته به نوع برش و نوع ضخامت  دارای قیمت های مختلفی هستند
مزایای تابلو پلکسی
مقاومت بسیار بالا و همچنین عبور نور تا بیش از 95 درصد می باشد که از جلوه بیشتری برخوردار است
با تومجه به قابلیت شفاف بودن می توانید انواع چاپ های متفاوت را بر روی آن پیاده سازی نمایید.

تابلو پیکسلی

در این تابلو زیرسازی و حروف برجسته تابلو با قرارگیری پیکسل هایی در کنار یکدیگر که قابلیت برنامه ریزی دارند، ساخته می شوند و می توان  به راحتی انواع افکت های نوری با رنگ های گوناگون را در تابلو پیکسلی ایجاد کرد.

تابلو ترموود

اگر قصد دارید برای محیط تجاری خود فضایی دلنشین مانند طبیعت و جلوه ای مدرن و جذاب توام با آرامش طبیعت ایجاد کنید، تابلو ترموود بهترین گزینه خواهد بود.

ترموود فرآیندی است که  به وسیله حررات دهی و بخار آب  به چوب ، باعث افزایش طول عمر چوب خواهد شد. ترمود در مقابل شرایط جوی از قبیل خشکی هوا و سرما، برف ، باران و رطوبت محیطی مقاوم است به همین جهت  چوب ترموود یکی از بهترین متریال ها برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی کاربرد دارد.

تابلو بنری

یکی دیگر از انواع  تابلوهای تبلیغاتی نوع بنری است که در حوزه چاپ و تبلیغات کاربرد دارد. این تابلو ها به وسیله دستگاه چاپ بنر به روش های مختلف مانند بنر شبرنگ، بنر عرض 3 متر، بنر عرض 5 متر، بنر دو طرفه، لمپوست بنر بنر سولیت و پیاده سازی و اجرا می شود.

لمپوست بنر

این تابلو ها بنرهای کوچکی هستند که به وسیله یک سازه که اجزاء سازنده آن، فونداسیون براکت، بازوهای نگهدارنده، ستون است، پیادخ سازی می شود.با استفاده از آن می توان تصاویر چاپی در بنر را به صورت چاپ یک طرفه یا دو طرفه به ایجاد .

تابلو کامپوزیت

کامپوزیت یکی از پر کاربرد ترین ورق ها در تابلوی تبلیغاتی بوده که از آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته می شود. کامپوزیت در تابلوسازی به صورت زیرکار استفاده می شود .نام دیگر تابلوهای کامپوزیت در بازار از جمله هنگ،  HLو فیکس است.

مزایای تابلو کامپوزیت

  • رنگ و ضخامت کامپوزیت ها  متنوع است
  • قیمت تابلوی کامپوزیت با توجه به میزان ورقی که استفاده می شود برند، متراژ متغیر است.
  • مقاومت بالایی دارد
  • نصب و اجرای آن  زمان و هزینه کمتری دارد.

تابلو لاسوگاسی

کی دیگر از انواع  تابلوهای حروف برجسته  تابلو لاسوگاسی است . نحوه چیدمان لامپ ها در آن تفاوت دارد و برای نورپردازی آن از لامپ های 12 یا 24 ولتی استفاده می شود.یکی از مزیت های آن امکان اجرای افکت های نوری مختلف در هر کاراکتر به صورت جدا است.

تابلو پولکی

یکی از ترفندهای جدیدی که جهت زیبا نمودن تابلوهای حروف برجسته استفاده می شود یک نوع پلاستیک که تایل نام دارد را در بخش زیرین حروف برجسته قرار می دهند.که می تواند دارای اشکال هندسی مختلف باشد که این اشکال حالتی لغزان داشته و این لغزندگی به جهت ساخت فضایی در بالاترین قسمت آن است.با توجه به اینکه استفاده از تایل ها باعث لغزیدن اشکال هندسی در جای خود می شود، درخشندگی فوق العاده ای نیز دارد و می تواند یک تابلو جذاب و زیبا را فراهم کند.

تابلو پانچی

به عمل سوراخ کردن سطوح پانچ می گویند. در تابلوسازی نیز برای زیباتر شدن تابلو از پانچ کمک می گیرند.

با کمک این دستگاه می توان رویه و لبه های حروف را سوراخ کرد تا نور اس ام دی ها از بخش های سوراخ شده به دید افراد منعکس شده و جلوه بیشتری برای تابلو ایجاد  نماید.

تابلو رینگی

متریال های زیادی مانند چلنیوم، استیل و پلکسی گلس را می توان به وسیله دستگاه مخصوص به شکل رینگ که حاوی اشکال هندسی متفاوتی است برش داد. این حالت رینگی بر روی لبه حروف پیاده سازی می شود و باعث انعکاس نور از قسمت های رینگ شده خواهد شد.

تابلو ال ای دی

این نوع تابلو یکی از تابلوهای ویترینی، پشت بامی، تابلو مغازه و خیابانی که زیاد از آن برای معرفی شکل محصولات ، برند و نام محصولات استفاده می شود، تابلو ال ای دی است.تابلوی ال ای دی نوعی از تابلوی دیجیتالی است که به دو شکل آنلاین و آفلاین و به دو روش محیطی و سالنی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی تابلو ال ای دی به دو دسته می توان تقسیم نمود:

1)    تابلو ال ای دی ثابت
تابلو ال ای دی ثابت انیمیشن نوری نداشته  و تنها می تواند افکت های نوری گوناگونی که ثابت بوده را به نمایش دهند.
2)    تابلو ال ای دی روان
اگر زیبایی تابلو برای شما مهم است تابلو ال ای دی روان را گزینه مناسبی است زیرا محتوای و اشکال تبلیغاتی را با افکت های نوری مختلف و انیمیشن های متعدد نمایش می دهد.

تلویزیون شهری

این تابلو نوعی از ال ای دی با سایز بزرگ بوده که می تواند در خیابان ها با اجرای فونداسیون، بین دیوارها، بر روی پشت بام ها استفاده شود. به دو شکل آفلاین و آنلاین برای اطلاع رسانی های عمومی و تبلیغات استفاده می شود.

بیلبورد ها

بیلبوردها یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین نوع از ابزارهای تبلیغاتی هستند اما باید در زمان، موقعیت، مکان مناسب نصب شوند. بیلبورد سازه ای بسیار بزرگ است که برای نصب آن به اجرای فونداسیون نیاز است.محتوای تبلیغاتی بیلبوردها باید جذاب باشد و می توان با یک ایده جذاب یک تصویر فراموش نشدنی را ایجاد کرد که به آن فرابیلبوردی می نامند.

استرابورد تبلیغاتی

استرابوردها نیز مانند بیلبوردها بوده اما کوچکتر هستند و یک سازه با ابعاد 3*4 است و برای ایستایی احتیاج به اجرای فونداسیون دارند.

تابلو حکی

به طور معمول حک بر روی فلزات انجام شده و بیشتر برای شرکت ها و معرفی بخش های مختلف آن استفاده می شود.

تابلو راهنما

تابلو راهنما، هدایتگر افراد در ساختمان های خصوصی، مکان های عمومی و تجاری است .تابلو اسامی کارکنان، تابلوهای راهنمایی رانندگی یا تابلوهایی مانند تابلو اسامی کوچه ها و خیابان ها، تابلو ورودی، تابلو خروج اضطراری، تابلو سالنی، تابلو راهنمای طبقات ، تابلو شماره و … هدف از ساخت این تابلوها جلوگیری از اتلاف انرژی افراد  و وقت است.

تابلو یونولیتی

تبلو یونولتی یکی از ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به شکل حروف برجسته بوده بهترین گزینه برای سفارش تابلو نمایشگاهی و تابلو سالنی است. این تابلو با استفاده از نوعی یونولیت با دانه های ریز ساخته شده و در رنگ های گوناگون رنگ آمیزی می شود.رنگ یونولیت سفید است اما شما با استفاده از رنگ های پلاستیک یا آکریلیک روی آنها را به رنگ دلخواه خود رنگ نمایید

تابلو لایت باکس

این نوع تابلو که محتوای تبلیغاتی در آن به وسیله چاپ بک لایت، چاپ فلکس و یا دیگر چاپ ها، انجام می شود  به دو شکل بدون قاب و با قاب و به شکل دیواری، آویزو ایستاده کاربرد دارد.

استند تبلیغاتی

استندها کاربردهای زیادی در محیط کاری  و فضاهای بیرون داشته از جمله انواع استندها استند اداری ،استند رول آپ، استند رومیزی، استند زمینی یا ایستاده، استند ایکس، استند جا کاتالوگی، استند چرخشی، استند کراس، استند خرچنگی، استند تلسکوپی، استند فلکه ای، استند چوبی، استند فلزی و استند بامبو می توان اشاره نمود. که هر کدام از آن  ها کارکردهای مخصوص به خود را دارد.

تابلو تبلیغاتی دیجیتال

در این نوع تابلو می توان محتوای نمایشی آن را با تبلیغات جدیدتر جایگزین کرد . این سیستم ها برای اجرا به اینترنت وصل می شوند و سپس از طریق وب با سیستم مدیریت محتوا ارتباط برقرار کرده و می توانیم آن را از راه دور کنترل نم و محتوای تبلیغاتی را بر روی صفحه نمایش دیجیتالی مانند پلاسما، ال ای دی و ال سی دی روی صفحه نمایش دیجیتالی نمایش دهیم.

قیمت انواع تابلوهای تبلیغاتی


به طور کلی قیمت تابلوهای تبلیغاتی بر حسب متر محیط تابلو محاسبه شده اما موارد دیگری نیز در افزایش یا کاهش قیمت تابلو تبلیغاتی مؤثر هستند که می توان به موارد زیراشاره نمود:

تایمر
جنس متریال های حروف برجسته
جنس زیرساز که می تواند از شیشه و سنگ، ورق کامپوزیت، ورق پی وی سی، چوب ترموود  باشد.
خنک کننده
تابلو قاب دار یا بدون قاب
انواع لامپ های اس ام دی
پلکسی و نوع برند تولید کننده آن
کنترلر
منبع تغذیه

نکاتی که در ساخت تابلو تبلیغاتی باید توجه کنیم


اگر در کار تابلو سازی اصول و استانداردهای آن را رعایت کنید باعث می شود که تابلو تبلیغاتی شما متمایز از دیگر تابلو ها باشد که این نکات عبارتند از :

استفاده از تصاویر و گرافیک در تابلوهای تبلیغاتی

اگر در تابلو تبلیغاتی یک تصویر زیبا از کالا باشد و همچنین استفاده از گرافیک و انیمیشن مانند تابلو نئون شیشه ای، تابلو ال ای دی، تابلو پیکسلی جذابیت کار شما را دو چندان خواهد کرد.

1-نوع کسب و کار

برای هر کسب و کار بهتر است تابلو مربوط به آن ساخته شود برای مثال برای تابلو رستوران و یا تابلو سالن غذاخوری می توان از تابلو ترموود یا تابلو کامپوزیت استفاده نمود همچنین برای تابلو مغازه پوشاک، تابلو چلنیوم برای آن بهتر است و نتیجه بهتری می توان گرفت.

2-سبک طراحی

شما می توانید با سبک خودتان که می تواند سنتی یا مدرن باشد تابلوی تبلیغاتی را نیز به همان سبک سفارش بسازید.

3-استفاده از رنگ های زیبا و ترکیبی

رنگ ها در روان انسانها تاثیرگذار هستند. برای نمونه اگر شما فروشنده لوازم آرایشی هستید که بانوان از آن استفاده می کنند باید از رنگ های شاد مانند بنفش، صورتی و نارنجی در ساخت تابلواستفاده کنید تا  نتیجه بهتری بگیرید.

4-از اجناس و متریال های درجه یک و با کیفیت استفاده کنید

برای انتخاب تابلو به چند تابلوساز مراجعه نمایید می بینید که هر کدام قیمت های مختلفی را برای ساخت یک تابلو به شما ارائه خواهند کرد حال این سوال پیش می آید که چرا؟

جواب آن بدلیل استفاده از متریال ها است . در تابلوسازی، هر متریال انواع گوناگونی دارد مانند کره ای، چینی و ایرانی و هر کدام با برندهای متفاوت تولید و به بازار عرضه خواهند شد.هر چه از متریال های با کیفیت و با قیمت مناسب استفاده شود به همان اندازه زیبایی، درخشندگی و ماندگاری تابلو تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.

5-حرفه ای تابلو بسازید

اگر مشتری تمایل داشته باشد تابلویی نامناسب برای محل کسب خود سفارش دهد، تابلوساز حرفه ای باید به مشتری راهنمایی و مشاوره لازم را بدهد تا مشتری انتخاب تابلوی مناسبی داشته باشد.

جمع بندی

در این مطلب از زرگراف با انواع تابلو تبلیغاتی آشنا شدیم و هر کدام را مورد بررسی قرار دادیم  حالا شما می توانید برای محل کسب خود یا هر جای دیگر تابلو مناسب و با قیمت مناسب را از زرگراف سفارش دهید

مطالب مرتبط