طراحی-پتروشیمی
پتروشیمی ها عموما یکی از بزرگترین سازمان هایی هستند که دلیل گستره فعالیت، عملکرد،خدمات و اطلاعات موجود جهت شفاف سازی فعالیت ها و اقدامات خود نیاز به یک وب سایت جامع دارند. طراحی سایت در شرکت های پتروشیمی به دلیل بروکراسی های پیچیده سختی های خاص خود را دارد. تجربه کاری شرکت های طراحی سایت نشان می دهد طراحی سایت پتروشیمی عموما زمانی بیشتر از زمان عمومی سایر وب سایت ها نیاز دارد.

نکات اصلی در طراحی سایت پتروشیمی

طراحی سایت هر سازمانی متناسب با نوع عملکرد آن سازمان نیاز به تحقیق و بررسی دارد.در طراحی سایت پتروشیمی یکی از مهم ترین فاکتورها، دسته بندی اطلاعات و دسته بندی راحت جهت کسب اطلاعات مربوطه توسط کاربران می باشد. نکته بعدی که در طراحی سایت پتروشیمی  اهمیت بالایی داد،معرفی مدیران، تاریخچه سازمان و اهداف و چشم انداز های سازمانی می باشد. علاوه بر وارد ذکر شده،با توجه به وارد شدن به نسل سوم بازاریابی در دنیا و روی آوردن سازمانها به مسئولیت اجتماعی ،نیاز است تا در طراحی سایت پتروشیمی قسمتی را جهت معرفی هرچه بهتر مسئولیت اجتماعی سازمان اختصاص داد. با توجه به فعالیت بین المللی اکثر پتروشیمی ها بهتر است تا در طراحی سایت آنها چند زبانه باشد تا شرکت های خارجی بهتر با عملکرد آنها آشنا شوند.

نکات گرافیکی مهم در طراحی سایت پتروشیمی

علاوه بر مواردی فنی و محتوایی در طراحی سایت، نکات گرافیکی  نیز باید جهت جذب بیشتر کاربران رعایت شود.در طراحی سایت پتروشیمی که به عنوان یک وب سایت شرکتی می توان در نظر گرفت بهتر است علاوه بر اسلاید شو صفحه اصلی،چیدمان فلت همراه با منوهای افقی و دسترسی های سریع در نظر گرفته شود.
همچنین با توجه به اینکه عموما این وب سایت ها امکان لاگین کارکنان  را جهت  ارائه برخی خدمات دارند بهتر است تا در طراحی سایت محل مناسب و فابل دسترسی در صفحه  اصلی جهت لاگین کاربران در نظر گرفته شود.
علاوه بر تمامی این موارد نکته ای که عموما گرافیست ها در طراحی سایت پتروشیمی باید در نظر بگیرند این است که این وب سایت لینک هایی به وب سایت های مرتبط و دولتی خواهند داشت.لذا در طراحی قالب گرافیکی صفحه اصلی،فضای مناسبی را برای آن در نظر بگیرند.

سئو سایت های پتروشیمی

با توجه به اینکه خدمات حوزه کاری پتروشیمی در موتورهای جستجو گوگل به تعداد قابل ملاحضه ای سرچ می شود،بهتر است علاوه بر طراحی سایت پتروشیمی با تمامی استانداردهای مورد نیاز،سئو سایت نیز جزء اولویت های اصلی سازمان و شرکت طراحی سایت قرار گیرد.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *