زندگی تجربه یادگیری

زندگی تجربه یادگیری!

یاد بگیرید زندگی کنید و باهوش تر کار کنید
همه مردم می خواهند پیشرفت کنند ، چه در زندگی و چه در کسب و کار.
شاید شما بخواهید چیزهای جدیدی را یاد بگیرید.
شاید شما اهداف مشخصی را برای خود تعیین کرده باشید و بخواهید در حین تلاش و در نهایت تحقق این اهداف ، در مسیر خود باشید.
شاید شما یک رویا بزرگ داشته باشید که می خواهید تحقق یابد. درادامه همراه زرگراف باشید.

چرا زندگی می کنیم؟

ما به خاطر چیزهای خوشحال زندگی می کنیم ما زندگی می کنیم زیرا افرادی هستند که ما را دوست دارند و افرادی که ما آنها را دوست داریم. ما زندگی می کنیم زیرا می خواهیم چیزهایی را بیابیم ، یاد بگیریم و قادر به انجام کارهایی باشیم که دوست داریم انجام دهیم. ما زندگی می کنیم زیرا دیگران ما را می خواهند ، و ما می خواهیم که آنها در کنار ما زندگی کنند .

زندگی ، تجربه یادگیری در حال پیشرفت !

ما قرار بود تا الان همه اینها را فهمیده باشیم ، نه؟ ما قرار بود دقیقاً بدانیم که چه می خواهیم و دقیقاً چگونه می توانیم آن را به دست بیاوریم ، آیا این چیزیهایی نیست که بزرگسالان به ما گفته بودند؟

وقتی فردی 10 ساله بودیم به ما گفتند شما بزرگ شده اید ، وقتی تصورش را می کردیم ، میدیدم درست است و بعد زندگی اتفاق افتاد و بزرگ و بزرگتر شدیم ، کم کم متوجه شدیم که 95٪ از آنچه که فکر می کردیم تا الان فهمیدیم چیزی نزدیک به زندگی واقعی ما نیست زیرا زندگی ما محدود نیست. آنها با سنگ نوشته نشده اند. آنها راکد نیستند.

زندگی ما یک کار عظیم ، غول پیکر و بعضاً پرتلاش است که در حال پیشرفت است. هرگز زمانی نخواهد رسید که ما انسانها، کامل و تمام شویم زیرا وضعیت کامل و تمام شدن هر انسان به آنچه در دل و فکر دارد است. زندگی قابل انعطاف است.
زندگی مرتباً چیزهای جدیدی را به سمت ما پرتاب می کند.

برای تبلیغ کسب و کار خود ، اینجا کلیک کنید.

زندگی بیش از هر چیز یک تجربه یادگیری مداوم  است.
و تا آنجا که من می توانم بگویم ، این روش زندگی همیشه خواهد بود.

اما این دلیلی نیست که هیچگاه به اندازه کافی زندگی خوب نباشد یا همه چیز به پایان نرسد. محصولات به پایان می رسند، کتابها تمام می شوند، آن پروژه در محل کار که همه از آن متنفر بودند به پایان می رسد. آن پای سیب که چند ماه پیش سعی کردیم آن را بپزیم تمام می شود. اما عمل هر فردی به عنوان یک انسان در این جهان همچنان وجود دارد خیلی پیچیده تر از پیروی از دستور العمل و چسبیدن چیزی به مدت 45 دقیقه در فر. هیچ وقت در این زندگی جایی نخواهد بود که همه چیز کاملاً معقول باشد. هیچ وقت در زندگی زمانی وجود نخواهد داشت که حداقل کمی مبارزه نکنیم. هیچ وقت در این زندگی جایی نخواهد بود که ما روی خودمان (به معنای واقعی کلمه) کار کنیم. هیچ وقت در این زندگی جایی نخواهد بود که همه چیز را بدانیم. این چیزها هرگز عملی نمی شوند زیرا هر فرد آگاهانه به کار نیاز دارد. همیشه مواردی وجود خواهد داشت که می توانیم در آنها بهتر شویم. همیشه مواردی وجود خواهد داشت که ما را به چالش بکشد. همیشه اشتباهاتی وجود خواهد داشت که می خواهیم اصلاح کنیم. گرچه ممکن است ایده هر شخص در این زمین یک کار مداوم در حال پیشرفت باشد ، دلهره آور به نظر می رسد ، درک این مسئله مهم است که همیشه چنین خواهد بود. زیرا ما ماشین یا قطعه ای از مبلمان یا یک خط کد نیستیم. هیچ وضعیت نهایی برای یک انسان وجود ندارد. و این عمل درک این واقعیت است که ما به سوی زندگی باز گردیم و امکاناتی که از پذیرش ماهیت انسان بودن به وجود می آید.را درک کنیم.

زمانی که احساس می کنیم همه چیز را فهمیده ایم ، زمانی است که دیگر به زندگی فرصت نمی دهیم تا نظر خود را عوض کنیم یا ما را روشن کند.

زمانی که احساس می کنیم دیگر اثری در حال پیشرفت نیست ، زمانی است که جلوی پیشرفت را می گیریم. و بیشترین پیشرفت اغلب زمانی صورت می گیرد که ما در میان امیدها ، رؤیاها و پروژه های جانبی ، چیزهایی به ما الهام شوند و ما برای بهتر شدن آنها چیزهایی را تغییر دهیم. و این لحظه از جمله مواردی است که زندگی در خالص ترین شکل آن وجود دارد. و در این حال است که معمولاً می فهمیم زندگی در حال پیشرفت است. هرچه این ایده نگران کننده تر باشد ، مطمئناً یکی از مهمترین چالش های زندگی برای درک این موضوع این است که همه چیز در مورد ما محدود نیست و با گذشت زمان همچنان تکامل و رشد می یابد .
احتمالاً اگر اینگونه نباشد ، وجود آن بسیار ساده تر خواهد بود ، اما اگر زندگی ما یک کار مداوم در حال پیشرفت نباشد ، جهان از این وضع به مراتب بدتر خواهد شد.

هر کدام از ما تنها یک بار در این دنیا زندگی را تجربه می‌کنیم، پس بهتر است آن را با تمام وجود احساس کنیم.
با یک جا نشستن و درجا زدن نمی‌توان زندگی را احساس کرد. همه‌ی ما برای خوشحال بودن نیاز داریم پیشرفت کنیم. کسی که انگیزه‌‌اش را برای پیشرفت از دست بدهد، در آینده‌ای نزدیک گرفتار یکنواختی و افسردگی می‌شود. کمبود انگیزه ممکن است ناشی از ناامیدی باشد. باید گفت پیشرفت در زندگی برای هیچ‌کس سخت یا غیرممکن نیست. اگر دانش لازم را داشته باشیم و روش‌های درست را در پیش بگیریم، به نتایج شگفت‌انگیزی دست می‌یابیم.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *