استراتژی بازاریابی دیجیتال

خدمات استراتژیک و هدفمند دیجیتال مارکتینگ زرگراف

چرا تمامی کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده تمام اقدامات بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می‌کند. کسب‌ و کارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل و دیگر وبسایت‌ها جهت برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می ‌کنند.
چرا باید به سراغ دیجیتال مارکتینگ رفت؟ و چه زمانی به یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل نیاز دارید؟
در حالی ‌که بازاریابی سنتی احتمال دارد کماکان در تبلیغات چاپی، ارتباطات تلفنی، یا بازاریابی فیزیکی دیده شود، دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به صورت الکترونیکی و آنلاین ظاهر شود. یعنی امکانات بیشماری همچون فرصت‌های بازاریابی ایمیلی، ویدئو، شبکه های اجتماعی یا وبسایت‌ محور برای برندها وجود دارد. چون دیجیتال مارکتینگ گزینه‌ها و راهکارهای موثری را به شما ارائه می دهد و گستره متنوعی از تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر بودجه پیش رویتان قرار می دهید که می‌ توانید با استفاده از آن خلاقانه اقدام کنید.
در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از ابزارهایی همچون داشبوردهای تحلیلی جهت بررسی میزان موفقیت و بازده سرمایه‌گذاری کمپین‌هایتان استفاده کنید در حالیکه در بازاریابی تبلیغاتی سنتی مانند بیلبوردها یا تبلیغات چاپی نمی توانید از چنین مزایایی بهره مند شوید.

اجرای پروژه های یکپارچه و استراتژیک دیجیتال مارکتینگ زرگراف

امروزه کسب و کارها نمی توانند عرصه رقابت را به رقبایشان واگذار کنند. با توسعه و افزایش تلاش ها و اقدامات بازاریابی خصوصاً عملیاتی که در بازارهای رقابتی امروزی انجام می شود، رقابت کردن در محیط های آنلاین با تمامی رقبا امری اجتناب ناپذیر است. آژانس های دیجیتال مارکتینگ که این قدرت را داشته باشند که در این راه به کسب و کارها کمک کنند، می بایست ویژگی های زیر را داشته باشند:
1.وبسایت های متقاعد کننده و تأثیرگذاری را طراحی نمایند که باعث هدایت ترافیک و مشتریان جدید به سمت و سوی کسب و کارها شوند.
2.با کاربران در کانال های ترافیکی آنلاین مختلف در ارتباط بوده و آنها را به وبسایت های کسب و کارها هدایت نمایند.
3.به طور کاملاً سیستماتیک و منظم ارتباطات معنی داری را با بازدیدکنندگان وب سایت ها برقرار کرده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنند.
4.از دیتا و اطلاعات برای درک بهتر مشتریان هدف کسب و کارها استفاده کرده و استراتژی های بازاریابی آنها را در طول زمان بهینه سازی نماید.
چنانچه کسب وکارها بر توسعه و حضور بلند مدت و توقف ناپذیر در محیط های آنلاین سرمایه گذاری و تمرکز نکنند، به سرعت فرصت دست یافتن به گروه ها و خیل عظیم مشتریان جدید خود را از دست خواهند داد. این مسئله می تواند به از دست دادن سهم بازار و آسیب به برند کسب وکارها منجر شود. در ادامه با زرگراف همراه باشید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ زرگراف دقیقاً چه خدماتی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد؟

1.راه اندازی وب سایت جذاب و چشمگیر برای جذب ترافیک، مشتریان بالقوه و مشتریان دائمی
2.پیاده سازی استراتژی ایجاد مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریال دائمی و همیشگی کسب و کارها
3.ایجاد حضور مثبت بلند مدت کاملاً چشگیر و متقاعد کننده برای کسب و کارها
4.بهینه سازی اقدامات مستمر و یکپارچه بازاریابی از طریق تجزیه و تحلیل دیتا و اطلاعات حاصله از مشتریان

منظور از حضور موثر و متقاعد کننده در محیط های آنلاین چیست؟

ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع: ما جلساتی را با کارفرمایان برگزار می کنیم تا ایده شفافی از دیدگاه کارفرما را پیدا کنیم. سپس نظرات و عقاید و تجربیات خودمان را با متشریان در میان می گذاریم و استراتژی دیجیتال مارکتینگی را ایجاد می کنیم که باعث شود کسب و کارها به اهدافشان دست پیدا کنند.
طراحی سایت: طراحان سایت ما بینش و دیدگاه مشتریان را تبدیل به یک طراحی سایت کسب و کاری حرفه ای و شکیل می کنند. کارفرما می تواند پیشرفت محسوس سایت خود را مشاهده کند و بازخورد لحظه به لحظه ای را برای اطمینان از اینکه محصول نهایی با توقعات او همخوانی دارد را ارائه کند.

اجرای استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سئو: وقتی کسب و کارها راه اندازی می شوند، تیم ما برنامه بازاریابی خود را عملیاتی می کند. ما پروفایل های شبکه های اجتماعی شما را مدیریت می کنیم و به صورت کاملاً یکپارچه و مستمر روی فعالیت شبکه های اجتماعی و تولید محتوا نظارت می کنیم و با مشتریان بالقوه کسب و کارها ارتباط برقرار می کنیم و آنها را به سمت وب سایت سوق می دهیم. همچنین هر هفته حداقل دو محتوای سئو شده برای سایت تولید می کنیم که این تولید محتوا می تواند تولید محتوای متنی و یا اشکال دیگر تولید محتوا باشد.
بهینه سازی و گزارش دهی: ما به طور کاملاً مستمر عملکرد شما را ارزیابی می کنیم. با تمرکز بر تجزیه تحلیل داده ها و گرفتن بازخورد از مشتریان، رفته رفته و به تدریج تمامی تلاش ها و اقدامات بازاریابی مان را سودمندتر می کنیم و روی افزایش نرخ بازگشت سرمایه کسب و کار شما تمرکز می کنیم.

خدمات جامع تولید محتوای استراتژیک و هدفمند اگر به صورت منظم محتوایی باکیفیت برای وبسایت شما ایجاد شود و به آن اضافه گردد، به ترافیکی که برای ساخت طیف عظیمی از مشتریان احتمالی علاقمند نیاز دارید، دست پیدا می‌کنید و می‌توانید این مشتریان راغب را به انتهای قیف فروش برسانید. 

فرآیند فاز به فاز انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ در آژانس زرگراف به چه ترتیب است؟

مرحله اول: برقراری تماس تلفنی با مشاورین و کارشناسان زرگراف

تماس با شماره های ثابت درج شده در صفحه جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان زرگراف. تمامی سوالات شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ توسط کارشناسان زرگراف پاسخ داده می شود.

مرحله دوم: در صورت نیاز برگزاری جلسات برای تعیین استراتژی دیجیتال مارکتینگ جامع کسب و کار

برگزاری جلسات حضوری یا ویدیوکال برای درک بهتر اهداف و دیدگاه های کسب کار؛ توسعه و تدوین برنامه بازاریابی اختصاصی برای تبدیل دیدگاه کسب و کار به طراحی وبسایت سودآور و هدفمند برای کسب و کار

مرحله سوم: طراحی و راه اندای وبسایت

طراحی وبسایت کسب و کار؛ ارزیابی مستمر پیشرفت کار و ارائه بازخورد به کارفرما؛ راه اندازی وب سایت با تولید محتوا توسط تیم خلاق تولید محتوا.

مرحله چهارم: مدیریت مستمر شبکه های اجتماعی کسب و کار

ایجاد کانال های شبکه های اجتماعی یوتیوب، لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر؛ مدیریت مستمر و کامل پروفایل ها توسط تیم زرگراف برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه و هدایت آنها به سمت وبسایت

مرحله پنجم: گزارش دهی مستمر

گزارش ماهیانه توسط تیم زرگراف به کارفرما با ارائه جزئیاتی در مورد تمامی اقدامات بازاریابی انجام شده، مقیاس های عملکرد کلیدی و ارائه برنامه برای بهنیه سازی استراتژی ها و حرکت رو به جلو.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *