بنر

ویژگی های یک شرکت خوب طراحی سایت

همه میدانیم اولین سخن در هر کاری اعتماد است! اعتماد داشتن به یک مجری در هر ضمینه‌ای مخصوصا ضمینه‌های فنی از هر نکته ای واجب تر است. اگر شما نتوانید به مجری طراح وبسایت خود اعتماد کنید آنگاه هر خروجی ارائه شده توسط او را نخواهید پسندید. اما چگونه میتوان به مجری اعتماد کرد. برای اعتماد به یک شرکت فنی میبایست در ابتدا این سوالات را از خود بپرسید و از مجری بخواهید به آن پاسخ دهد

  • آیا تبحر کافی برای انجام این کار را دارد؟
  • آیا تجربه کافی در ضمینه تحلیل سیستم و کسب کار ما را دارد؟
  • آیا تجربه کافی در ضمینه اجرای نرم افزار مورد نظر ما را دارد؟
  • سایر مشتریان در مورد آنها چه میگویند.
  • آیا تیم فنی مستقر در سازمان خود دارند؟
  • قیمت خدمات آنها چقدر است؟
  • تفاوت قیمت آنها نسبت به سایر رقبایشان بخاطر چیست؟
  • آیا میتوانند سیستم ارائه شده به من را پشتیبانی کنند؟
  • و بسیاری سوالات ریز و درشت دیگری که ممکن است در ذهن داشته باشید…

زرگراف؛ یک شرکت معتبر طراحی سایت در رشت

ما در شرکت زرگراف سعی داریم همواره خود را جای مشتریان خود بگذاریم تا ببینیم نگرانی‌های آنها چیست و چگونه میتوانیم آنرا مرتفع نمائیم. وجود بیش از 1000 نمونه وب سایت طراحی شده و بیش از 15 سال تجربه در این ضمینه گواه آن است که توانسته این اعتماد بسیاری را به خود جلب نمائیم. البته خوب میدانیم نگه داشتن این اعتماد بسیار سخت تر از جلب اعتماد اولیه است لذا به هیچ قیمت حاظر نیستیم این اعتماد را خدشه دار کنیم. تحلیل جز به جز کسب و کار شما به ما این امکان را میدهد تا بهترین راه کار آنلاین پیشنهاد گردد لذا با صبوری در این بخش میتوان به حصول نتیجه‌ی مطلوب امید بیشتری داشت. ما مفتخریم میزبان شما عزیزان از سراسر کشور عزیزمان در رشت باشیم و به عنوان یکی از شرکت‌های طراحی سایت گیلان، یک تجربه شیرین از دنیای شیرین مجازی برای شما فراهم آوریم.

خدمات استراتژیک و هدفمند زرگراف :

دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده تمام اقدامات بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می‌کند. کسب‌ و کارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل و دیگر وبسایت‌ها جهت برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می ‌کنند. چرا باید به سراغ دیجیتال مارکتینگ رفت؟ در حالی ‌که بازاریابی سنتی احتمال دارد کماکان در تبلیغات چاپی، ارتباطات تلفنی، یا بازاریابی فیزیکی دیده شود، دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به صورت الکترونیکی و آنلاین ظاهر شود. یعنی امکانات بیشماری همچون فرصت‌های بازاریابی ایمیلی، ویدئو، شبکه های اجتماعی یا وبسایت‌ محور برای برندها وجود دارد. چون دیجیتال مارکتینگ گزینه‌ها و راهکارهای موثری را به شما ارائه می دهد و گستره متنوعی از تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر بودجه پیش رویتان قرار می دهید که و می‌ توانید با استفاده از آن خلاقانه اقدام کنید. در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از ابزارهایی همچون داشبوردهای تحلیلی جهت بررسی میزان موفقیت و بازده سرمایه‌گذاری کمپین‌هایتان استفاده کنید در حالیکه در بازاریابی تبلیغاتی سنتی مانند بیلبوردها یا تبلیغات چاپی نمی توانید از چنین مزایایی بهره مند شوید.

موارد زیر خلاصه ای از خدمات هدفمند زرگراف میباشند :

  • خدمات دیجیتال مارکتینگ برای تمامی کسب و کار ها
  • ارائه خدمات تولید محتوا
  • افزایش رتبه در سئو
  • طراحی سایت با استانداردهای 2022
  • طراحی سایت با توجه به فاکتورهای روانشناسی انسانی و تاثیرگذاری همه جانبه بر مخاطبین

اجرای پروژه های یکپارچه و استراتژیک زرگراف

امروزه کسب و کارها نمی توانند عرصه رقابت را به رقبایشان واگذار کنند. با توسعه و افزایش تلاش ها و اقدامات بازاریابی خصوصاً عملیاتی که در بازارهای رقابتی امروزی انجام می شود، رقابت کردن در محیط های آنلاین با تمامی رقبا امری اجتناب ناپذیر است. آژانس های دیجیتال مارکتینگ که این قدرت را داشته باشند که در این راه به کسب و کارها کمک کنند، می بایست ویژگی های زیر را داشته باشند:

گام اول: وبسایت های متقاعد کننده و تأثیرگذاری را طراحی نمایند که باعث هدایت ترافیک و مشتریان جدید به سمت و سوی کسب و کارها شوند.

گام دوم: با کاربران در کانال های ترافیکی آنلاین مختلف در ارتباط بوده و آنها را به وبسایت های کسب و کارها هدایت نمایند.

گام سوم: به طور کاملاً سیستماتیک و منظم ارتباطات معنی داری را با بازدیدکنندگان وب سایت ها برقرار کرده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنند.

گام چهارم: از دیتا و اطلاعات برای درک بهتر مشتریان هدف کسب و کارها استفاده کرده و استراتژی های بازاریابی آنها را در طول زمان بهینه سازی نماید.

چنانچه کسب وکارها بر توسعه و حضور بلند مدت و توقف ناپذیر در محیط های آنلاین سرمایه گذاری و تمرکز نکنند، به سرعت فرصت دست یافتن به گروه ها و خیل عظیم مشتریان جدید خود را از دست خواهند داد. این مسئله می تواند به از دست دادن سهم بازار و آسیب به برند کسب وکارها منجر شود.

ویژگی هایی که مارا از دیگران متمایز میکند

  • تیم برنامه نویسی قدرتمند برای پیاده سازی انواع پروژه ها
  • نمونه کار های متعدد برای تصمیم گیری بهتر
  • استفاده از به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی
  • کارنامه ای بینظیر از برنامه های اندروید
  • مشاوره قبل از طراحی توسط تیم مشاوره زرگراف

مدیریت پروژه و فرآیند انجام کار شرکت برنامه نویسی وب نگاه

ما براساس یک سیستم مدیریت پروژه (Project Management) پیش خواهیم رفت. در واقع مدیر پروژه می‌تواند در هر مقطع زمانی اشخاص مسئول در رابطه با فعالیت‌ها را شناسایی کند و میزان درگیری‌شان با پروژه را بسنجد. او می‌تواند بررسی کند که آیا بیش از حد به یک شخص مسئولیت تخصیص شده است و یا می‌تواند به فعالیت خود بدون مشکلی ادامه دهد. به علاوه مدیران می‌توانند با کمک گانت چارت در مورد انجام کارها به صورت موازی و یا متوالی تصمیم‌گیری کنند. گانت چارت (Gantt Chart) یا نمودار گانت، ابزاری برای مدیریت پروژه است و به ساده‌سازی پروژه‌های پیچیده کمک می‌کند و برای برنامه‌ریزی، پیگیری و کنترل پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از گانت چارت، یک چشم‌انداز مطلوب از مراحل و نحوه‌ی فعالیت حرفه‌ای ما را در راستای پیاده‌سازی پروژه به شما ارایه می‌کند. بر همین اساس، از لحظه‌ی تدوین سند پروپوزال، پیشرفت گام‌های بعدی تدوین خواهد شد و به دقت گام‌های کلی در هر مرحله، تنظیم و شرح‌داده شده تا آسوده‌خاطر باشید که ما دارای یک تایم‌لاین (برنامه‌ی ‌زمان‌بندی‌ شده) از‌ پیش ‌طراحی‌ شده، معین و مهندسی‌ شده هستیم و از مرحله‌ی نخست تا هر مرحله‌ای، مستندات و گزارش مرتبط را به سمع و نظرتان خواهیم رساند.

مراحل تولید نرم افزار شرکت برنامه نویسی زرگراف

پس از تعیین تحلیل و ارزیابی و ارایه‌ی مستندات و پیش‌نیازها، مراحل و دیاگرام تولید نرم‌افزار، در یک فرآیند مهندسی‌شده در 5 مرحله‌ی زیر برنامه ریزی می شود:

1- مرحله‌ی برنامه‌ریزی(Planning)

2- مرحله‌ی طراحی گرافیکی (UI Design)

3- مرحله‌ی پیاده‌سازی و اجرا (Implementation)

4- مرحله‌ی تست( Testing)

5- مرحله‌ی انتشار Release

این پنج مرحله همواره در یک چرخه مستمر قرار دارند تا حیات تولید نرم‌افزار را تضمین کنند.

زمان‌بندی اجرای پروژه

هیچ پروژه‌ای بدون تعیین زمان‌بندی دقیق هرگز به اتمام نمی‌رسد. در کارگروه اجرایی ما، برنامه‌ریزی زمانی تولید نرم‌افزار به بهترین وجه ممکن صورت می‌گیرد. این زمان‌بندی ابتدا در مرحله‌ی مطالعه پروپوزال و بر اساس پلن پیشنهادی تخمینی بوده اما پس از تایید و اجرایی‌شدن، در نرم‌افزار مدیریت ‌پروژه به‌صورت واقعی درج و تمامی فازها و وظایف آن به‌خوبی کنترل می‌شود. این موضوع کمک می‌کند تا ضمن رعایت زمان‌بندی، طرفین از تاخیرات و یا تعجیلات احتمالی مطلع شوند. برنامه‌ی زمان‌بندی برای سبک، سنگین‌ کردن پارامتر‌های اصلی پروژه از قبیل هزینه، محدوده و محتوای کار، کیفیت، زمان، ریسک و… بسیار ضرورت دارد و به مدیر پروژه و مشتریان کمک می‌کند تا بین چگونگی و ترتیب انجام فعالیت‌های پروژه تصمیم‌گیری کند و میزان انعطاف‌پذیری زمان اجرای پروژه را بر مبنای منابعی که در دسترس دارد محاسبه، و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در پروژه را کاهش دهد. برنامه زمان‌بندی توالی زمانی فعالیت‌های پروژه را در طول اجرای آن فراهم می‌کند و به همه‌ی اعضای تیم پروژه در درک پیش نیاز‌های لازم جهت تحقق وقایع کلیدی پروژه کمک می‌کند. علاوه بر آن، ابزاری‌است که به کمک آن می‌توان بودجه‌ی مورد نیاز پروژه را برآورد نمود و خط مبنایی برای بودجه پروژه (بر مبنای زمان) ایجاد کرد.  .

پشتیبانی شرکت زرگراف از پروژه

پس از پایان پروژه و تحویل نرم‌افزار، به مدت قید شده در قرارداد، نرم افزار شامل پشتیبانی فنی رایگان خواهد شد. این یعنی صحت عملکرد سرویس ارائه‌شده را تضمین می‌کنیم و مشمول دریافت خدمات پشتیبانی رایگان خواهید شد. تیم حرفه‌ای ما با تکیه بر سیستم‌های مدیریت درخواست و ارایه‌ی سطوح چند لایه‌ی پشتیبانی، اقدام به پوشش و پاسخ کلیه‌ی درخواست‌های شما خواهد کرد.  

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *