عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی در رشت

توسط آژانس تبلیغاتی زرگراف 

خدمات عکاسی و تصویر برداری زرگراف برای رشد کسب و کار شما

در سال های اخیر نحوه استفاده ما از تصاویر تکامل یافته است. آنها به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شوند و باید ویژگی هایی متفاوت با آن چه در گذشته مورد قبول بود دشاته باشند.
با ارائه بهترین خدمات عکاسی در رشت، ما اینجا هستیم تا در زرگراف با عکاسی خیره کننده برای عکاسی شرکتی، عکاسی محصول، عکاسی غذا، عکاسی منظره، عکاسی صنعتی، عکاسی داخلی، یا یک فیلم وایرال وب یا کمپین تبلیغاتی، به شما کمک کنیم. شما می توانید استانداردهای بین المللی را در ارائه محصول یا کاتالوگ شرکت خود بگنجانید. ما هر پروژه ای را، مهم نیست که چقدر ساده، پیچیده یا دشوار باشد، بر عهده می گیریم و تمام تلاش خود را می کنیم.
ما می توانیم همه این کارها را انجام دهیم: عکسبرداری دیجیتال، بهینه سازی و روتوش، تصحیح رنگ، ترکیب بندی، ترکیب کانال، نورپردازی مکان و استودیو، و جستجوی مکان. بنابراین، دفعه بعد که نیاز به عکاسی برای وب سایت, اینستاگرام، بروشور یا کلاژ شرکت خود داشتید، زرگراف را در نظر داشته باشید تا مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین خدمات عکاسی را در رشت به شما ارائه دهیم.

مزایای کلیدی عکاسی تجاری زرگراف:

عکاسی تجاری برای کمک به کسب و کار یا سازمان برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده است. این کار با کمک به فروش یا تبلیغ یک محصول یا خدمات با استفاده از تصاویر انجام می شود. در اصل، این بخش بصری بازاریابی تجاری است.
اگرچه ممکن است به این فکر نکنیم که هر چند وقت یک بار در معرض محتوای بصری قرار می گیریم، بازاریابان کسب و کار برای مصرف کننده برای ارتباط با عموم به شدت به تصاویر و گرافیک ها متکی هستند. تصاویر برای موارد زیر ضروری هستند:
داستان سرایی برند
کمپین های موفق رسانه های اجتماعی
ایجاد وب سایت های جذاب و صفحات فرود
انسانی تر جلوه دادن یک تجارت
متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید یک محصول
عکاسی تجاری با کیفیت از یک حرفه ای که می داند چگونه (و چرا) از عکس های شما استفاده می شود، می تواند یکی از قوی ترین دارایی های بازاریابی شما باشد.
زرگراف به کسب‌وکارها کمک کرده است تا محصولات و خدمات خود را از طریق قدرت تصویرسازی مطلوب‌تر کنند. 

عکاسی تبلیغاتی

تبلیغات عملی است که به مصرف کنندگان اطلاع می دهد که محصول شما وجود دارد. این شکلی از عکاسی تجاری است که وقتی اکثر مردم «تبلیغات» یا «بازاریابی» را می شنوند به ذهن خطور می کند. کسب و کار شما تاسیس شده است، و باید از طریق تبلیغات چاپی، رسانه های اجتماعی، بیلبوردها و غیره در مورد آنچه می فروشید صحبت کنید.
زرگراف می تواند به ایجاد کمپین تبلیغاتی حرفه ای، منسجم و متقاعد کننده کمک کند. اکثر مصرف کنندگان حتی به یک تبلیغ نگاه نمی کنند مگر اینکه یک تصویر پیوست شده باشد. این یکی از دلایلی است که چرا روی جلد مجلات بسیار مهم است و معمولاً یک سلبریتی محبوب یا مدلی با چهره “بی نقص” را نشان می دهد. این تصویر تعیین می‌کند که آیا کسی مجله‌ای را از روی قفسه انتخاب می‌کند یا خیر. شما می خواهید مطمئن شوید که تصاویر محصول یا خدمات شما با کیفیت بالا و نماینده واقعی کیفیت شرکت شما هستند.
کاربردهای عکاسی تبلیغاتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
مجلات و نشریات چاپیپست های رسانه های اجتماعی
عکاسی محصول برای اینستاگرام
عکاسی محصول تبلیغاتی
وب سایت های شرکت و وب سایت های فروشگاهی
همه این رسانه‌ها اهداف متفاوتی دارند، اما یک عکاس تبلیغاتی خوب می‌تواند تصاویر مناسب برای همه انواع رسانه‌ها را در طول یک عکاسی (با فرض اینکه این موارد استفاده از رسانه‌ها از قبل شناخته شده باشند) ثبت کند.

عکاسی بازاریابی

بازاریابی فقط عمل ارائه محصول شما نیست. بلکه تحقیق و استراتژی تصمیم گیری است که محصول خود را به چه کسی و چگونه ارائه دهید.
به طور خلاصه، بازاریابی نیاز را شناسایی می کند، در حالی که تبلیغات افراد را متقاعد می کند که عمل کنند.
یک عکاس بازاریابی خوب می داند:
چگونه می توان برای گروه های مختلف جذابیت ایجاد کرد.

تولید ویدئو – تصویر برداری

زرگراف ویدیوهای شرکتی را برای بازاریابی کسب و کار شما تولید می کند. ما مصاحبه‌های ویدیویی، تبلیغات آنلاین، ویدیوهای تبلیغاتی و توصیفات مشتریان را ضبط می‌کنیم. زرگراف پیام شما را با صدای شما برای مشتریانتان ارسال می کند.

مطالعات ثابت کرده اند که ویدئو در دنیای بازاریابی امروزی ضروری است. مشتریان به انواع کسب‌وکارهایی که پشتیبانی می‌کنند اهمیت می‌دهند و به داستان پشت برند اهمیت می‌دهند. بازاریابی ویدیویی به شما این امکان را می دهد که با مصرف کنندگان در سطح بالاتری ارتباط برقرار کنید. داستان سرایی تجاری از طریق ویدئو ، احساسات و صداقت را منتقل می کند. ویدیو شما را چیزی فراتر از یک کسب‌وکار ساده می‌سازد – شما را واقعی می‌کند.

وقتی زمان اجرای استراتژی بازاریابی ویدیویی خود فرا می رسد، مطمئن شوید که یک حرفه ای ویدیویی با تجربه مانند زرگراف در کنار خود دارید.

چگونه می توان از ویدئوی شرکتی برای بازاریابی تجاری استفاده کرد؟

ویدیوی شرکتی برای کسب و کارهای بازاریابی فوق العاده قدرتمند است. در واقع، اکثر ترافیک اینترنت به ویدیو منتهی می شود. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از ویدیو برای کمک به کسب و کار خود استفاده کنید:
تبلیغات برای وب سایت و رسانه های اجتماعی شما
بازاریابی ویدیویی در رسانه های اجتماعی بازده سرمایه گذاری بسیار ثابتی را ایجاد می کند. در واقع، یک مطالعه نشان داد که حدود 90 درصد از بازاریابان در سال 2018 از بازگشت سرمایه (ROI) خود راضی بودند. و همانطور که می دانیم، ویدیو از آن زمان تا کنون محبوبیت بیشتری هم پیدا کرده است. صفحات فرود با ویدیو باعث تبدیل بیشتر می‌شوند و پست‌های رسانه‌های اجتماعی با ویدیوهای پیوست شده 10 برابر بیشتر تعامل دارند.

توصیفات مشتری

نظرات مثبت مشتری یکی از ابزارهای برتر در مورد افزایش اعتماد به یک محصول یا شرکت است. مصرف کنندگان از یک کسب و کار انتظار دارند که درباره محصول خود صحبت کند، اما زمانی که آنها این فرصت را دارند که صداقت را در صدای مشتری فعلی بشنوند و قدردانی را در چشمان آنها ببینند، اعتماد بیشتری به محصول شما خواهند کرد.

تبلیغات

اطمینان حاصل کنید که مشتریان از تبلیغات شما مطلع هستند. از آنجایی که پست‌های رسانه‌های اجتماعی با ویدئو منجر به بازدید بیشتر پست‌ها می‌شوند، احتمال اینکه از طریق ویدئو به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، بیشتر است. زرگراف می‌داند که هر چه یک محصول متنوع‌تر باشد، بهتر است. ویدئوهای تبلیغاتی ممکن است به زمان حساس باشند، اما می‌توان از آن‌ها در چندین پلتفرم استفاده کرد.
به هر حال، وقتی 83 درصد از بازاریابان ویدیو ادعا می‌کنند که ویدیو به تولید سرنخ کمک می‌کند، باید به این مسئه توجه جدی داشت!

فیلم های آموزشی

فیلم‌های آموزشی ارزش سرمایه‌گذاری را دارند، زیرا می‌توان از آن‌ها به‌طور مکرر برای ارتقا کارمندان استفاده کرد. آنها را می توان از هر جایی مشاهده کرد، بدون اینکه وقت ارزشمندی از برنامه کاری سایر اعضای تیم گرفته شود. علاوه بر این، مطالعات نشان می‌دهد که کارمندان به احتمال بیشتری اطلاعات را زمانی که در قالب ویدیو ارائه می‌شوند، دریافت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات عکاسی و تصویر برداری زرگراف با شماره های زیر تماس بگیرید یا شماره خود را در باکس زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

لیست خدمات عکاسی زرگراف در رشت

عکاسی محصولات تبلیغاتی

عکاسی صنعتی

عکاسی معماری

عکاسی از قطعات الکترونیکی

عکاسی از مواد غذایی

عکاسی از جواهرآلات

عکاسی از فلزات

عکاسی از بلور و پلاستیک

عکاسی از محصولات بافت دار

عکاسی تبلیغاتی عینک

عکاسی محصولات نانو

عکاسی از لوازم آرایشی

بهداشتی

عکاسی از فرش ها

عکاسی از مبلمان

عکاسی از لباس

عکاسی از وسایل نقلیه

عکاسی کپی برداری

* خدمات استاندارد تیزر تبلیغاتی رئال : مدت زمان تولید از 7 تا 15 روز/ تک دوربین / فیلمبرداری و تجهیزات استاندارد / موسیقی آرشیوی و تدوین استاندارد

خدمات حرفه ای تیزر رئال: سناریو متنی و پلات تصویری/ ساخت آهنگ اختصاصی/ طراحی جلوه‌های ویژه VFX / استفاده از کارگردان میدانی/ استفاده از استودیو پرده سبز
تجهیزات نورپردازی / استفاده از بازیگر حرفه‌ای / طراحی و مدل‌سازی سه بعدی/ طراحی صحنه و دکور سازی بصورت مجزا محاسبه می گردد.

هزینه ایده پردازی خاص و منحصر بفرد برای سناریو، استودیو، گوینده، لوکیشن، تجهیزات حرکتی (پهباد، کرین، استدی کم، ریل) و همراه موسیقی اختصاصی، نورپردازی در ساخت تیزر، تهیه متریال برای طراحی صحنه / استفاده از گوینده / ساخت لوگوموشن اختصاصی طراحی لوگو و کاراکتر سازمانی جداگانه محاسبه می گردد.

تصویربرداری در لوکیشن‌‌های خاص هزینه آن پس از استعلام به هزینه نهایی پروژه افزوده خواهد شد.
تصویربرداری در خارج از گیلان 20% هزینه تصویربرداری بیشتری داشته و کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب، حمل و نقل تجهیزات، اسکان نیرو‌ها و تجهیزات و همچنین هزینه‌های آماده سازی مکان تصویربرداری به عهده کارفرما می‌باشد و میبایست یک نفر نماینده کارفرما به طور دائم در کنار تیم تصویربرداری قرارگیرد.
استفاده از تجهیزات حرکتی و نورپردازی در زمان تصویربرداری منوط به فراهم سازی شرایط محیطی از طرف کارفرما میباشد.

اصلاحیه تنها در یک مرحله و تا 30% از عناصر تشکیل دهنده فیلم نهایی در مرحله ی پست پروداکشن قابل اعمال است.

پرداخت فاکتورهای تهیه متریال برای آیتم طراحی صحنه به عهده کارفرما است.
40% از مبلغ نهایی قرارداد به عنوان پیش پرداخت و آغاز پروژه تعریف شده دریافت میگردد.
در صورت شرایط فوری جهت تصویربرداری و یا تحویل پروژه، 35% به مبلغ پکیج اضافه می گردد.
در صورت انصراف کارفرما از ادامه کار در هر مرحله، پیش پرداخت مسترد نخواهد شد.
انجام پروژه در زمان شب کاری (10 شب الی 7 صبح) و یا در شرایط سخت و یا پرخطر 30٪ به مبلغ کلی اضافه می گردد.​
در صورت اضافه شدن روز دوم جهت تصویربرداری برای هر روز اضافه ، 60% درصد از قیمت اولیه پکیج محاسبه می گردد.
برای هر ساعت اضافه در یک روز کاری، 10% از مبلغ پکیج محاسبه می گردد.
آفیش هر روز کاری 6 ساعت می باشد.

نمونه کارهای عکاسی

عکاسی مواد غذایی

عکاسی تبلیغاتی عینک

عکاسی جواهرات

عکاسی محصولات نانو

مطالب مرتبط